Kylie Minogue tvrdi da je starosna diskriminacija izašla iz mode nakon uspjeha njezinog viralnog hita“Padam Padam”. Govoreći za Radio Times, 55-godišnjakinja je rekla da ju je mlađa generacija prihvatila i da su jedino stare školske institucije poput diskografskih kuća još uvijek zaostale. Godine Kylie Minogue nisu je usporile, naprotiv, ona je postala simbol vječne mladosti i uspjeha u glazbenoj industriji.
“‘Padam Padam’ je iznenadio ljude i pušten je na ‘mladenačkim’ radiopostajama. Ali mislim da smo u vremenu kada nije cool biti starosno diskriminiran. Ljudi su prešli preko toga”, rekla je.
Pjesma Kylie Minogue ogroman je svjetski hit
“Možeš voljeti što god želiš, biti što god želiš biti. To mi pomaže.”Za neočekivani uspjeh“Padam Padam” uglavnom je bio zaslužan TikTok, na kojem je pjesma postala popularni meme i izložila pjevačicu potpuno novoj, mlađoj publici.
U međuvremenu, “Padam Padam” i dalje bilježi uspjehe u SAD-u, koji je bio poznat kao teško tržište za australsku pop zvijezdu. Pjesma se upravo popela na 30. mjesto na Mediabase pop radio ljestvici, postajući njezin najbolje rangirani radijski singl u SAD-u od “Slow” iz 2004. godine.
Pjesma Kylie Minogue simbol je pobjede
To dolazi nakon što je autor pjesme “Padam Padam”, poznat kao Lostboy, odnosno Pete Rycroft, nazvao britanske radio stanice “diskriminirajućima” i tvrdio da bi megahit mogao biti još veći. Pete Rycroft, koji je napisao pjesmu zajedno s norveškom hitmakericom Inom Wroldsen, kritizirao je Radio 1 i Capital jer nisu dodali pjesmu na svoje liste za reprodukciju dok fanovi nisu to od njih tražili.
“Pokušavali smo je pustiti na radiju”, rekao je za The Independent. “Bila je svugdje, svi su o njoj pričali i bila je barem druga na ljestvicama – ali Radio 1 i Capital odbijali su je puštati, uglavnom zato što je Kylie starija žena.” Rycroft je nastavio kritizirati očitu seksističku pristranost, navodeći da Davida Guettu često puštaju, a njih dvoje su iste dobi.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.