HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Gianna Apostolski je široj javnosti postala poznata kao voditeljica emisije “Gole vijesti” na Novoj TV. Ovaj kontroverzni format, u kojem su voditeljice tijekom čitanja vijesti postupno skidale odjeću, emitiran je od 2004. do 2008. godine. Gianna je svojim angažmanom u ovoj emisiji stekla značajnu medijsku prepoznatljivost.

Nakon završetka “Golih vijesti”, Gianna se posvetila karijeri u odnosima s javnošću i organizaciji događanja. Surađivala je s brojnim poznatim osobama i brendovima, pružajući usluge PR-a i marketinga. Posebno se istaknula u organizaciji događanja poput MGFA nagrada, gdje je demonstrirala svoje vještine u planiranju i realizaciji visokoprofilnih evenata.

PROČITAJTE: Gianna Apostolski zablistala u omiljenoj haljini regionalnog modnog dizajnera

Nakon petnaestogodišnje pauze od televizijskog voditeljstva, Gianna se 2024. godine vratila na male ekrane kao voditeljica emisije na Novoj TV. Ovaj povratak označio je njezin novi profesionalni izazov i priliku da ponovno uspostavi vezu s televizijskom publikom.

Gianna je definitivno najzabavnija i najprirodnija voditeljica koju Nova TV ima

Gianna je prošla kroz značajan osobni i profesionalni razvoj. Njezinu transformaciju iz televizijske voditeljice u uspješnu poduzetnicu i PR stručnjakinju prepoznali su i mediji. Godine 2022. uvrštena je na Forbesov popis vodećih ženskih poduzetnica, što svjedoči o njezinom utjecaju i uspjehu u poslovnom svijetu.

PROČITAJTE: My Global Fashion Awards ponovno opravdao epitet najvećeg modnog događaja u regiji

Gianna Apostolski je pravi primjer svestrane profesionalke koja je uspješno navigirala kroz različite aspekte medijske i poslovne scene u Hrvatskoj. Njezin put od kontroverzne televizijske voditeljice do priznate poduzetnice i PR stručnjakinje svjedoči o njezinoj prilagodljivosti, upornosti i sposobnosti da se istakne u različitim profesionalnim okruženjima.

Neočekivana senzacija svjetskih naslovnica je upravo Gianna Apostolski

Gianna Apostolski, žena koja je započela karijeru u kontroverznim “Golim vijestima” i kroz godine postala istaknuta figura u PR svijetu, uspjela je napraviti nezamislivo – zauzela je naslovnice nekih od najprestižnijih svjetskih časopisa: Vogue Italia, The Hollywood Reporter, Grazia Italia i Forbes. I dok njezini pratitelji pozdravljaju ovaj nevjerojatan uspjeh, mnogi u javnosti ostaju zbunjeni – kako je Gianna, koja je nekoć bila percipirana kao televizijska starleta, dospjela na ove kultne naslovnice?

PROČITAJTE: Jesenski glamurozni make up Gianne Apostolski kao inspiracija za večernje izlaske

Njezino pojavljivanje na naslovnici Vogue Italia otvorilo je brojna pitanja. U intervjuu za taj renomirani modni časopis, Gianna je otkrila da njezin uspjeh nije samo rezultat profesionalnih vještina, već i vizionarskog načina razmišljanja. “Vjerujte u sebe i svoju viziju. Kad se čini nemogućim, recite ‘Ja to mogu’ i krenite hrabro naprijed,” izjavila je. Istaknula je kako je iskrenost temelj njezinog uspjeha, kako u poslovnom tako i privatnom životu. Giannina predanost radu i klijentima omogućila je rast njezine agencije, koja je postala prepoznatljivo ime u modnim i poslovnim krugovima regije. Ipak, kritičari su ostali zatečeni: je li ovo prava naslovnica ili rezultat dobro osmišljenog PR poteza?

Priznajemo, sve zanima komentar Anne Wintour na ovu naslovnicu.

U časopisu Grazia Italia, Gianna je podijelila svoju strast za osnaživanjem žena poduzetnica, posebice u svijetu mode. Kroz svoj projekt My Global Fashion Award, pružila je priliku novim talentima da zakorače na međunarodnu modnu scenu. “Najvažnije je vjerovati u sebe, definirati uspjeh kroz ustrajnost, integritet i izvrsnost” istaknula je. Ova poruka osnaživanja osvojila je mnoge čitatelje, no istovremeno izazvala pitanja o stvarnom utjecaju i dosegu njezinih inicijativa.

Gianna je, također, na naslovnici Forbesa progovorila o svom poslovnom uspjehu kao osnivačica i direktorica Split VIP Agency, koja nudi elitne usluge u VIP ugostiteljstvu, odnosima s medijima i organizaciji događanja. Istaknula je kako su njezine usluge jedinstvene jer svakom klijentu pristupa s osobnim dodirom, izbjegavajući “copy-paste” strategije. “Sa mnom nema šablona. Svaki projekt je novi izazov,” otkrila je Gianna, naglašavajući svoju posvećenost personalizaciji. No, dio medijske zajednice istaknuo je da je i ovaj uspjeh možda više rezultat njezine sposobnosti samopromocije nego samog poslovnog dosega.

Gianna Apostolski dospjela je na naslovnice o kojima mnogi samo mogu sanjati

I dok se rasprave nastavljaju, Gianna ostaje u središtu pozornosti. Njezina prisutnost na naslovnici The Hollywood Reportera dodatno je učvrstila dojam o njoj kao osobi koja uspijeva iznenaditi – bilo svojim poslovnim potezima, bilo svojom sposobnošću prilagodbe i inovacije. Kritičari se pitaju: je li riječ o stvarnom uspjehu ili o izvanrednoj marketinškoj strategiji? Gianna Apostolski, unatoč skepticima, i dalje plijeni pozornost – i možda upravo u tome leži njezina prava snaga i ponovna medijska renesansa.

druge vijesti