HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Olivia Munn zvijezda je nove kampanje brenda SKIMS Kim Kardashian. Glumica koja je s javnosti podijelila svoju borbu s rakom dojke kako bi inspirirala druge žene, u mjesecu posvećenom ženskom zdravlju razgolitila se pred kamerama i tako poslala tihu podršku svim ženama koje proživljavaju isto što i ona. Nova kampanja brenda SKIMS nastala je u partnerstvu sa zakladom za rak dojke Susan G. Komen te potiče žene da na prvo mjesto stave svoje zdravlje. Olivia Munn za SKIMS predstavlja snažnu i ujedno krhku ženu koja bez riječi poziva sve druge da obave nužne preglede.

Olivia Munn za SKIMS hello magazine croatia hrvatska rak dojke

Olivia Munn za SKIMS stala je pred fotoaparat Vanesse Beecroft

Ranije ove godine, Olivia Munn je progovorila o svojoj tekućoj borbi s rakom dojke, a njezina je priča rezultirala značajnim porastom posjeta web stranici Nacionalnog instituta za rak s alatom za procjenu rizika od raka dojke.

PROČITAJTE: Olivia Munn podijelila osobnu priču o borbi s rakom dojke

“Kad je Olivia Munn hrabro podijelila svoju priču, Komen.org je zabilježio 500 % povećanje posjeta našem alatu za procjenu rizika što snažan podsjetnik kako čak i jedan jedini, pojačani glas može spasiti živote”, izjavila je Paula Schneider, predsjednica i Izvršni direktor Susan G. Komen za Hypebae.

Olivia Munn za SKIMS hello magazine croatia hrvatska rak dojke

U režiji dugogodišnje suradnice brenda SKIMS i fotografkinje Vanesse Beecroft nastale su pročišćene i snažne fotografije na kojima Olivia nosi slavni grudnjak “s bradavicama”, dok na jednoj fotografiji ponosno pokazuje ožiljak od operacije.

“Čast mi je surađivati ​​sa SKIMS-om i Susan G. Komen u ovoj nevjerojatnoj kampanji. Ovaj cilj je za mene duboko osoban i ponosna sam što mogu pomoći u podizanju svijesti i razgovoru o ovoj temi”, izjavila je Olivia Munn.

Olivia Munn za SKIMS hello magazine croatia hrvatska rak dojke

Od 23. do 31. listopada SKIMS će donirati 10 % maloprodajne cijene Susan G. Komen za svaki grudnjak prodan u SKIMS trgovinama i na web stranici.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025