Amal Clooney: Koju kremu obožava i koji je parfem nosila na vjenčanju s Georgeom Clooneyjem?
Svi žele znati beauty tajne lijepe gospođe Clooney, poznate po besprijekornoj i glamuroznoj pojavi.
26 veljače 202423:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
46-godišnja pravnica i aktivistica za ljudska prava Amal Clooney poznata je po svojoj besprijekornoj karijeri i velikom srcu, ali i po glamuru kojem zrači u svakom svojem pojavljivanju u javnosti. Zanosna gospođa Clooney iz godine u godinu izgleda sve ljepše, no za razliku od mnogih žena koje su stalno pod svjetlom reflektora, izbjegava odlazak plastičnom kirurgu te vjeruje svojoj pomno osmišljenoj ruti kad je njega lica u pitanju. Ovo su tajne ljepote Amal Clooney!
Tajne ljepote Amal Clooney: dobra krema i disciplina
Premda sa suprugom stalno leti na egzotične lokacije te mnogo vremena provodi u luksuznoj vili na jezeru Como, Amal Clooney izbjegava sunce te uvijek štiti kožu zaštitnim faktorom.
Vjerna je zdravoj prehrani, koja uključuje alge koje su fantastične za kožu, a na lice stavlja samo provjeren make up.
U njezinoj kozmetičkoj torbici nalazi se puder Dolce&Gabbana, tuš brenda Ilamasqua, Lancome maskara i umjetne trepavice kojima ne može odoljeti.
Kad su rumenila, sjenila i ruževi u pitanju, obožava šminku Charlotte Tilbury, kojoj vjeruje i kad je krema za lice u pitanju.
Sama Amal otkrila je kako obožava kremu pod nazivom Magic Cream Charlotte Tilbury, u kojoj se nalaze hijaluronska kiselina, vitamin C i brojni drugi fantastični sastojci.
Upravo toj kremi Amal u 46. godini zahvaljuje na predivnom tenu.
Koji je parfem nosila kad se udavala za Georgea Clooneyja?
Kad su tajne ljepote Amal Clooney u pitanju, nije poznato koji je njezin parfem za svaki dan, no zna se koji je miris odabrala za svoj “veliki dan” s Georgeom Clooneyjem.
Poput brojnih američkih mladenki, Amal Clooney za vjenčanje je odabrala elegantni miris modnog dizajnera Oscara de la Rente pod nazivom “Something Blue”, koji je i osmišljen za vjenčanja.
U njemu se isprepliću note ljiljana, bergamota i limete pa je zato osvježavajuću, ženstven i romantičan. Idealan za romantična vjenčanja.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao one druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.