HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Jane Birkin bila je velika zvijezda filma šezdesetih i sedamdesetih, no kad su moda i ljepota u pitanju, njezin je utjecaj i dan danas prisutan. Slavna francuska glumica koja je prošle godine napustila svijet smatra se najpoznatijom francuskom it-djevojkom svih vremena, a njezin stil s puno žara iz desetljeća u desetljeće kopiraju ne samo chic Parižanke već i žene iz svih krajeva svijeta. Koliko je utjecajna govori i prestiž torbice Birkin koja je po njoj dobila ime, a mnoge obožavateljice njezina lika i stila zanima – koji je bio omiljeni parfem Jane Birkin?

Donosimo odgovor na to pitanje!

Jane Birkin Miller Harris L'Air de Rien hello magazine croatia hrvatska omiljeni parfem Jane Birkin

Omiljeni parfem Jane Birkin proizveden je upravo za nju, a može se kupiti i danas

Jane Birkin nije voljela tradicionalne parfeme no nosila je onaj u čijem je stvaranju sudjelovala.

PROČITAJTE: Kako da parfem traje dulje? Insajderi kažu da je vrijeme da naučite ovo

Riječ je o parfemu L’Air de Rien tvrtke Miller Harris u kojem se isprepliću note mošusa, ambera, mahovine i vanilije, kako bi se mirisnim notama “oponašao” senzualan, slobodni duh slavne it-cure.

Jane Birkin Miller Harris L'Air de Rien hello magazine croatia hrvatska omiljeni parfem Jane Birkin

Može se kupiti i danas, po cijeni od 145 funti za 100 ml.

Omiljeni parfem Jane Birkin jedini je bio baš po njezinoj volji

“Mrzim mješavine parfema, pogotovo kad se nađem u liftu u kojem je prije mene bilo pet žena. Vrti mi se u glavi od toga”, izjavila je svojedobno Jane Birkin.

“Volim samo parfem koji je nastao u suradnji s tvrtkom Miller Harris, ‘L’air de Rien’. Ja sam smislila ime. Iskreno, svi drugi parfemi su mi prejaki”, dodala je.

 


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025