Nika Turković potvrdila: Mliječna francuska manikura hit je koji ćemo obožavati još mjesecima
Elegantna manikura vizualno izduljuje nokte, a svakom outfitu dodaje dozu elegancije.
21 veljače 202413:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kad su nokti u pitanju, neki trendovi manikura su na zalasku dok će nas drugi pratiti i u toplijim danima 2024. godine. Seksi crvenu manikuru koju je u modu vratio jedan TikTok trend zamijenit će nijanse poput tamnoplave ili sivo-smeđe, a najavljuje se i veliki povrat metalik lakova za nokte. Elegantne, prozračne manikure koje podržavaju old money estetiku i clean girl look i dalje će biti u trendu, a francuske manikure koje su se nakon dugog izbivanja vratile na scenu, tek će doživjeti svoj pravi procvat. Mliječna francuska manikura veliki je trend koji ćemo obožavati i u 2024. godini, a kako dobro izgleda možemo pogledati na noktima brojnih svjetskih trendseterica – od Dua Lipe i Kaie Gerber do Nike Turković.
Mliječna francuska manikura chic je način da postignete profinjen izgled
Poznata hrvatska pjevačica Nika Turković na svom je Instagram profilu objavila nekoliko fotografija iz svog doma, na kojima možemo vidjeti kako se sprema za izlazak te uočiti nekoliko beauty trendova.
Nika je još uvijek vjerna zagasitim, zemljanim tonovima make upa, koje joj odlično pristaju, a isprobala je i wet look frizuru o kojoj se u posljednje vrijeme sve više govori.
Premda je sama mliječna francuska manikura diskretna i nepretenciozna, na fotografijama Nike Turković odmah privlači pogled jer izgleda uistinu očaravajuće.
Istu manikuru na dodjeli nagrada Grammy Dua Lipa predstavila je kao ultimativni trend
Zanosna Dua Lipa s mliječnom francuskom manikurom osvanula je na ovogodišnjoj dodjeli nagrada Grammy što su portali koji prate trendove iz svijeta ljepote odmah zabilježili.
Mliječna manikura Dua Lipe s dugačkim četvrtastim noktima osmišljena je u kreativnoj radionici manikerke Kim Truong koja već godinama radi s klijentima sa celebrity A-liste.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.