Otkako se pojavila na glazbenoj sceni, Lana Del Rey osvaja publiku svojim melankoličnim zvukom, retro estetikom te make up lookovima s neodoljivim vibrama šezdesetih. Svijetli ruž na usnama i mačkasto uvijena crta tušem na kapcima zaštitni su znak poznate pjevačice koja tek tu i tamo u nijansama odskače od prepoznatljivog načina šminkanja, no uvijek zadržava jedinstven, prepoznatljiv look. Fascinira vas make up look Lane Del Rey? Njezin vizažist Etienne Ortega upravo je otkrio sve tajne šminkanja lica zvijezde hitova “National Anthem“i “Video Games“.
Make up Lane del Rey prepoznatljiv je po mačkastoj liniji tuša na kapcima
Etienne Ortega za Byrdie je otkrio da Lana ima fantastičan ten zbog čega na njezinom licu koristi Shiseido puder koji ima srednju moć prikrivanja te fiksira lice puderom u prahu Laure Mercier.
Kad su usne u pitanju, Etienne često kombinira nekoliko nijansi ruževa kako bi dobio srednju smeđu boju koju Lana u posljednje vrijeme nosi, a otkako je i on sam izbacio svoju make up liniju, njegova slavna klijentica ima punu torbicu ruževa i sjajila za usne iz kolekcije s potpisom Etienne Ortega. U posljednje vrijeme Lana Del Rey sve češće nosi look s tamnije obrubljenim usnama, koji je bio vrlo popularan u devedesetima, a koji je zaštitni znak njezinog vizažista koji je poznat po make up lookovima koje smišlja za cool djevojke iz glazbene industrije poput Lane, Christine Aguilere i Demi Lovato.
Make up look Lane Del Rey ne bi postojao bez retro linije tušem na očima čiju debljinu Etienne i Lana biraju ovisno o prigodi.
“Nekad izvodimo poprilično tanku crtu, a nekad kopiramo dramatičnu crtu na kapcima u stilu Priscille Presley”, izjavio je Etienne Ortega. Lanin omiljen tuš je Givenchy Liner Disturbia, a olovke za oči Make Up For Ever’s Artist Color Pencils u smeđoj ili crnoj nijansi.
“Ako Lana ima nastup, uvijek gledam kutove kamere i osvjetljenje”, govori Ortega i naglašava kako mu je vrlo bitno kako će Lana izgledati zatvorenih i poluzatvorenih očiju za vrijeme nastupa.
“U tim prigodama definitivno volim da crta tuša ide malo više prema gore”, otkrio je vizažist lijepe pjevačice koji je zaslužan i za njezin nedavni make up look na Coachelli.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.