Kultni ruž Taylor Swift: Vizažistica je morala dobiti blagoslov Taylorine majke
"Taylor ne nosi crveno" - ovom rečenicom menadžment slavne pjevačice zamalo je odbio make up look po kojem je zvijezda danas prepoznatljiva.
23 prosinca 202322:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kad zamislite pjevačicu Taylor Swift vjerojatno vam pred oči dolaze kovrčava plava kosa, predivan sporculanski ten i crvene usne premazane ružem koji je već godinama zaštitni znak te country-pop zvijezde. Crveni ruž Taylor Swift je kozmetički go-to proizvod slavne pjevačice, ali i svih njezinih obožavateljica no jeste li znali da je menadžerski tim Taylor Swift zamalo zabranio pjevačici da nosi crveni ruž?
Taylor SwiftINSTAGRAM: TAYLORSWIFT
Crveni ruž Taylor Swift nije se uklapao u viziju tima pjevačke zvijezde
Zanimljivu informaciju o crvenom ružu Taylor Swift otkrila je poznata vizažistica Gucci Westman koja je s Taylor Swift počela surađivati 2009. godine, baš prije početka turneje Fearless.
Gucci Westman je šminkala Taylor Swift za jednu naslovnicu te osmislila make up sa žarko crvenim usnama u pin up stilu, što je bilo nešto novo za mladu pjevačicu koja je do tad nosila samo nude i nježno ružičaste nijanse.
Crveni ruž Taylor Swift zamalo je dobio izgon
Vizažistica se prisjetila kako je za dopuštenje da Taylor našminka crvenim ružem trebala pitati njezinu majku te cijeli tim menadžera.
“Odgovorili su mi: ‘Taylor ne nosi crveno!’, a ja sam rekla: ‘Možda bi trebala početi'”, ispričala je Gucci za Marie Claire.
Gucci je zamislila Taylor kao modernu Vargasovu pin up djevojku, s predivnim porculanskim tenom i žarko crvenim ružem, a taj se izgled toliko svidio Taylor i njezinim fanovima da je postao njezin zaštitni znak.
Na raznim snimanjima Taylor je tijekom godina nosila različite nijanse crvenih ruževa no nije tajna da je njezin omiljeni izbor klasik brenda MAC u boji Ruby Woo.
Možete li zamisliti Taylor Swift bez crvenog ruža? Mi ne možemo!
Ljeto 2025. donosi eksploziju boja, tekstura i kreativnosti na naše nokte. Ako je suditi po TikToku – a znamo da jest – dominiraju dva velika trenda: nježni pastelni tonovi i one lude, maksimalističke, šarene avanture. Bez obzira na to jeste li više za smireni chill s roséom u ruci ili ste za zabavu i eksperimentiranje, jedno je sigurno – nokti su novi modni must-have detalj za ljeto.
Na svom Instagram profilu, glazbena diva Vanna još je jednom pokazala kako stil i elegancija nemaju rok trajanja. Uz promociju nove pjesme, fanove je oduševila i sofisticiranim ljetnim make-up lookom koji odiše decentnim glamom — savršenim za žene koje traže inspiraciju kako zadržati svježinu, profinjenost i samopouzdanje tijekom toplijih mjeseci.
Hisense, službeni sponzor FIFA Svjetskog klupskog prvenstva 2025., nastavlja donositi vrhunsku tehnologiju u domove diljem svijeta, povezujući inovacije u kućanstvu s najuzbudljivijim trenucima svjetskog sporta.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
U kraljevskim krugovima, gdje se svaki detalj pomno bira, iza kulisa stoji niz predanih profesionalaca koji oblikuju dojam – a jedan od njih bila je i Natasha Archer, žena kojoj je princeza Kate vjerovala više nego ikome kad su u pitanju stil, protokol i svakodnevna organizacija. No, nakon punih 15 godina lojalne službe u kraljevskoj kući, Natasha – poznata prijateljima kao “Tash” – odlučila je zatvoriti jedno poglavlje i započeti novo, poduzetničko.