HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Što je potrebno da muški parfem Chanel postane još zanosniji? Imamo ideju!

CHANEL sa zadovoljstvom potvrđuje da je Timothée Chalamet novi ambasador mirisa BLEU DE CHANEL.

Legendarni plavi parfem Chanel ima novo zaštitno lice

Zahvaljujući dinamičnoj energiji, sirovoj i profinjenoj, 27-godišnji francusko-američki glumac stekao je svjetski ugled na samom početku karijere. Osim svog odvažnog stila i besprijekornog šarma, Timothée Chalamet utjelovljuje vizionarski i oštri duh sljedećeg poglavlja BLEU DE CHANEL riječ je o muškarcu koji se ne sputava uobičajenim granicama koje život postavlja i gleda izvan onoga što je vidljivo.

Zvjezdani uspon Timothéea Chalameta do međunarodnog priznanja započeo je njegovom izvedbom u filmu “Call Me by Your Name” redatelja Lucea Guadagnina.

Timothée Chalamet i parfem Chanel vizija su modernog muškarca

Njegov razoružavajući, magnetski prikaz osigurao mu je nominaciju za Oscara za najboljeg glumca, a osvojio je i mjesto u povijesti kao treći najmlađi nominiran u toj kategoriji.

U kratkom vremenu, Timothée Chalamet skupio je sjajan životopis bogatih i raznolikih izvedbi, radeći pod vodstvom najuglednijih holivudskih autora nakon početka karijere u off-broadwayskom kazalištu.

Njegove najistaknutije uloge su bile u filmovima “Interstellar” Christophera Nolana, “Lady Bird” i “Male žene” Grete Gerwig, “Lijepi dječak” Felixa Van Groeningena, “French Dispatch” Wesa Andersona, “Ne gledaj gore” Adama McKaya te u međunarodnom blockbusteru “Dina” Denisa Villeneuvea i najnovijem Guadagninovom filmu “Bones and All”. Ove godine gledat ćemo ga u nastavku filma “Dina: Drugi dio”, koji fanovi željno iščekuju te kao slavnog Willieja Wonku u istoimenom filmu, filmskom glazbenom prednastavku na roman Roalda Dahla iz 1964. “Charlie i tvornica čokolade”. Poznati mladi glumac će uskoro glumiti i Boba Dylana u “A Complete Unknown” Jamesa Mangolda, čije snimanje počinje ovog ljeta.

Timothée Chalamet snimio je reklamu za parfem Chanel koja očarava

BLEU DE CHANEL prva je suradnja poznatog glumca i kuće CHANEL u ulozi službenog ambasadora mode i parfema kuće. Prkoseći predrasudama muške parfumerije, nadolazeća kampanja obilježava prekretnicu za Timothéeja Chalameta kao i za CHANEL, otvarajući nova poglavlja za njega kao modnu ikonu i za naslijeđe parfema BLEU DE CHANEL.

Reklamna kampanja BLEU DE CHANEL u kojoj Timothée Chalamet nastupa u glavnoj ulozi, a koju je snimio Mario Sorrenti bit će objavljena u lipnju 2023., nakon čega će najesen uslijediti objavljivanje filma u režiji Martina Scorsesea.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli CHANEL (@chanelofficial)


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025