Hansaplast intenzivna krema protiv zadebljane kože s 20% ureje kožu čini mekšom u samo četiri dana
Koža je najsuša zimi, a glavni „krivac“ je nedostatak vlage u zraku. Istovremeno, suhoća kože čini ju podložnijom pucanju i zadebljanju, pri čemu su stopala uvijek prva na udaru.
Dolaskom hladnijih dana stopala često, nažalost, postaju i zanemarena, no upravo je zima pravo vrijeme za uvođenje rutine njege naših stopala koja su zbog vrste, zatvorene, obuće i niskih temperatura, sklonija isušivanju i zadebljanju kože. Budući da stopala u zimskim razdobljima nisu izložena pogledima, često se u ovom razdoblju zna i preskočiti pedikura, inače glavni ljetni beauty tretman.
SOS rutina za hladnije dane
Zanemarivanje rutine njege stopala najčešće rezultira suhom, ispucalom i zadebljanom kožom, a ponekad takva tvrda i zadebljana koža može i boljeti te će na njoj prije nastati žuljevi. Srećom, rješenje postoji – SOS rutina za obnovu stopala je Hansplast intenzivna krema s urejom.
Hansaplast intenzivna krema protiv zadebljane kože s 20% ureje izdvaja se po svojem moćnom sastavu i dermatološki dokazanoj formuli koja učinkovito potiče hidraciju kože i jamči dugotrajne rezultate. Osim ureje koja vezanjem vode na sebe, opskrbljuje kožu vlagom te sprječava njezino isušivanje, inovacija Hansaplast kreme protiv zadebljane kože je i Aquaporin tehnologija koja jamči učinkovitu hidraciju kože, čak i u dubljim slojevima epiderme. Ova klinički dokazana formula temelji se na gluko-glicerolu koji u stanicama kože dokazano (in-vitro) potiče stvaranje kanala za vodu tj. akvaporina.
Za optimalne rezultate i željenu meku i glatku kožu, Hansaplast intenzivnu kremu protiv zadebljanja s 20% ureje na pete i stopala umasirajte dva puta dnevno, ujutro i navečer, sve dok se u potpunosti ne upije. Vidljivo poboljšanje primjetno je nakon samo četiri dana primjene, dok će redovitim korištenjem suha i gruba koža zauvijek nestati.
U svijetu luksuzne njege, gdje se estetika i znanost spajaju kako bi pružili izvanredno iskustvo za kožu i kosu, postoje proizvodi koji odražavaju vrhunac stručnosti, elegancije i inovacije. Među takvim draguljima nalaze se kreacije brendova poput Philip B, Biologique Recherche, Leonor Greyl i Environ, koje redefiniraju pojam sofisticirane osobne njege i pretvaraju svakodnevne rituale u trenutke istinskog luksuza.
Postoje proizvodi koji nastaju u laboratorijima, i oni koji se rađaju iz uspomena. Huile Secret de Beauté iz kuće Leonor Greyl pripada ovoj drugoj, rijetkoj kategoriji – onoj u kojoj se obiteljska tradicija, znanje o prirodnim uljima i suvremeni lifestyle susreću u jednoj elegantnoj bočici. Njegova priča započinje mnogo prije nego što je postao beauty ikona, u intimnom ritualu jedne obitelji i ljetnim putovanjima koja mirišu na sunce, more i bezbrižnost.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Kako odabrati poklone koji će se pamtiti, a ostati u razumnom budžetu, pitanje je koje se pojavljuje svake godine čim se prve božićne pjesme počnu vrtjeti u pozadini. Dok stojiš nasred trgovine i razmišljaš kako se svaki „savršeni poklon“ pretvorio u nedostižan ideal, jasno je da mora postojati nešto bolje, nešto što nije samo simpatična sitnica već dar koji donosi stvaran užitak. U trenutku kada te uhvati poznata blagdanska panika i pomisliš da si opet bez ideje, gužve postaju sve veće, police se prazne brže nego što se pojede porcija fritula, a vrijeme nezaustavljivo curi. Pritom se samo želiš sjetiti svih dragih ljudi, pronaći nešto lijepo i smisleno te pritom ne izgubiti živce, energiju i pola dana lutajući uokolo.
Još je samo nekoliko dana do najljepšeg dijela godine, vremena darivanja pažnje, osmijeha i malih radosti najdražima. I svi dobro znamo onaj tihi strah: hoće li naši pokloni zaista razveseliti one koje volimo?
Hladno vrijeme, niska razina vlage i grijani prostori tijekom zimskih mjeseci stvaraju izazovne uvjete za kožu stopala. Budući da je koža na stopalima prirodno deblja i siromašnija lojnim žlijezdama, sklona je bržem isušivanju, zadebljanju i pucanju, osobito kada su izložena promjenama temperature i nepropusnoj obući. Zbog toga je redovita i ciljana njega stopala zimi ključna za očuvanje njihove mekoće, elastičnosti i zdravog izgleda.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.