Hrvatski časopis Grazia, prepoznat kao vodeći modni i lifestyle magazin, ove godine ponovno organizira prestižnu dodjelu nagrada Best of Beauty. Ova nagrada, utemeljena s ciljem prepoznavanja i nagrađivanja najboljih kozmetičkih proizvoda na tržištu, već drugu godinu za redom okuplja najistaknutije beauty brendove, proizvode, gadgete i tretmane koji osvajaju srca korisnika. Uz savjet stručnjaka, Graziapruža priliku i široj publici da svojim glasom doprinese odabiru proizvoda koji su obilježili proteklu godinu u svijetu ljepote.
Grazia – sinonim za stil, modu i ljepotu u Hrvatskoj
Graziaje neizostavno ime na hrvatskoj modnoj i lifestyle sceni. Kroz godine, ovaj časopis je postao referentna točka za sve ljubitelje ljepote, mode, kulture i umjetnosti. Njegova vizija o poticanju samopouzdanja, izražavanja osobnog stila te inovativnosti učinila ga je nezaobilaznim vodičem kroz najnovije trendove. Osim što prati modne piste i lifestyle novitete, Grazianudi i stručne recenzije te savjete o najnovijim beauty proizvodima i tretmanima koji osvajaju tržište. Kroz suradnje s vodećim brendovima i beauty stručnjacima, postaje glas koji oblikuje i kreira nove trendove u industriji ljepote.
Nagrada Best of Beauty – odraz izvrsnosti u beauty industriji
Nagrada Best of Beautykoju dodjeljuje Grazia, prepoznaje proizvode koji su ne samo inovativni, već i omiljeni među korisnicima. U fokusu su proizvodi za njegu kože, kose, tijela, kao i dekorativna kozmetika, suplementi, gadgeti i tretmani koji pružaju izvanredne rezultate. Ova nagrada nije samo priznanje stručnjaka već i glas publike, koja ima priliku sudjelovati u odabiru i oblikovanju beauty trendova. Best of Beauty predstavlja izvrsnost u industriji koja neprestano raste, mijenja se i postavlja nove standarde.
Zašto je vaš glas važan?
Glasanje za Best of Beauty nije samo prilika za prepoznavanje omiljenih proizvoda, već i prilika za sve sudionike da osvoje vrijedne nagrade. Osim prestiža koji dolazi s titulom najboljeg, pobjednici će imati priliku biti prepoznati kao lideri u industriji. Vaš glas, kao potrošača i korisnika tih proizvoda, iznimno je važan jer odražava stvarne potrebe, želje i preferencije tržišta. To nije samo nagrada za najbolje proizvode, već i prilika za širenje svijesti o kvalitetnim, inovativnim rješenjima koja oblikuju budućnost ljepote.
Kako sudjelovati?
Sudjelovanje u izboru za Best of Beauty iznimno je jednostavno i uzbudljivo. Sve što trebate učiniti je posjetiti službenu stranicu časopisa Grazia, pregledati nominirane proizvode i odabrati svoje favorite u različitim kategorijama. Bilo da preferirate njegu kože, glamuroznu šminku ili najnovije beauty gadgete, imate priliku glasovati za one proizvode koji su vas oduševili svojim rezultatima. Glasanje je otvoreno još samo nekoliko dana, stoga požurite i osigurajte svojim favoritima priliku za pobjedu!
Nagrada publike – Vaša riječ ima težinu
Jedna od najvažnijih karakteristika Best of Beauty nagrada jest ta što se publika aktivno uključuje u proces biranja. Vaš glas direktno utječe na konačan izbor pobjednika u svakoj kategoriji. Svi proizvodi su namijenjeni vama, krajnjim korisnicima, i zato je vaše mišljenje ključno.
Pored prestižne titule “najboljeg od najboljih”, glasanje donosi i uzbudljive prilike za osvajanje vrijednih nagrada. Naime, svaki sudionik u glasanju ulazi u bubanj za bogate nagradne pakete, čime se dodatno nagrađuje vaša uloga u ovom važnom procesu.
Beauty svijet u vašim rukama
Ne propustite posljednju priliku da date svoj glas i podržite proizvode koje volite i koristite. Svojim sudjelovanjem pomažete oblikovati beauty industriju, dajući priznanje onima koji su zaslužili vaše povjerenje i divljenje. S nekoliko klikova možete postati dio ove prestižne dodjele, a tko zna – možda baš vi osvojite jednu od atraktivnih nagrada!
U svijetu luksuzne njege, gdje se estetika i znanost spajaju kako bi pružili izvanredno iskustvo za kožu i kosu, postoje proizvodi koji odražavaju vrhunac stručnosti, elegancije i inovacije. Među takvim draguljima nalaze se kreacije brendova poput Philip B, Biologique Recherche, Leonor Greyl i Environ, koje redefiniraju pojam sofisticirane osobne njege i pretvaraju svakodnevne rituale u trenutke istinskog luksuza.
Postoje proizvodi koji nastaju u laboratorijima, i oni koji se rađaju iz uspomena. Huile Secret de Beauté iz kuće Leonor Greyl pripada ovoj drugoj, rijetkoj kategoriji – onoj u kojoj se obiteljska tradicija, znanje o prirodnim uljima i suvremeni lifestyle susreću u jednoj elegantnoj bočici. Njegova priča započinje mnogo prije nego što je postao beauty ikona, u intimnom ritualu jedne obitelji i ljetnim putovanjima koja mirišu na sunce, more i bezbrižnost.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Kako odabrati poklone koji će se pamtiti, a ostati u razumnom budžetu, pitanje je koje se pojavljuje svake godine čim se prve božićne pjesme počnu vrtjeti u pozadini. Dok stojiš nasred trgovine i razmišljaš kako se svaki „savršeni poklon“ pretvorio u nedostižan ideal, jasno je da mora postojati nešto bolje, nešto što nije samo simpatična sitnica već dar koji donosi stvaran užitak. U trenutku kada te uhvati poznata blagdanska panika i pomisliš da si opet bez ideje, gužve postaju sve veće, police se prazne brže nego što se pojede porcija fritula, a vrijeme nezaustavljivo curi. Pritom se samo želiš sjetiti svih dragih ljudi, pronaći nešto lijepo i smisleno te pritom ne izgubiti živce, energiju i pola dana lutajući uokolo.
Još je samo nekoliko dana do najljepšeg dijela godine, vremena darivanja pažnje, osmijeha i malih radosti najdražima. I svi dobro znamo onaj tihi strah: hoće li naši pokloni zaista razveseliti one koje volimo?
Hladno vrijeme, niska razina vlage i grijani prostori tijekom zimskih mjeseci stvaraju izazovne uvjete za kožu stopala. Budući da je koža na stopalima prirodno deblja i siromašnija lojnim žlijezdama, sklona je bržem isušivanju, zadebljanju i pucanju, osobito kada su izložena promjenama temperature i nepropusnoj obući. Zbog toga je redovita i ciljana njega stopala zimi ključna za očuvanje njihove mekoće, elastičnosti i zdravog izgleda.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.