Pogodila najpopularniju notu: Novi parfem Ariane Grande ruši rekorde na TikToku
Svi su ludi za parfemom na bazi vanilije koji je stigao iz mirisne radionice slavne pjevačice.
23 svibnja 202316:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Mnoge slavne osobe svojedobno su uplovile u svijet ljepote i izbacile liniju svojih parfema, a brojne od njih shvatile su da zvučno ime i uloženi novac imaju malo toga s uspjehom parfema kojem bi se kupci trebali vraćati.
Naomi Campbell, Britney Spears, Jennifer Lopez i Rihanna među rijetkim su celebrity djevojkama koje su u svijetu parfema doživjele velik komercijalni uspjeh, a tom se popisu pridružuje pjevačica Ariana Grande čije se toaletne i parfemske vode odlično prodaju.
Ariana Grande ima novi hit na mirisnim ljestvicama
Parfemi slavne džepne Venere već se godinama odlično prodaju, no najnoviji miris pod nazivom “Mod Vanilla” u kratkom je roku dobio pravu vojsku obožavatelja.
Mirisi s vanilijom nevjerojatno su popularni među pripadnicima generacije Z pa ne čudi da ih je novi hit Ariane Grande privukao kako nazivom, tako i notama koje sadrži.
Ariana Grande parfemom na bazi vanilije odvojila je TikTok
Miris “Mod Vanilla”, koji je Ariana Grande izbacila u isto vrijeme s mirisom pod nazivom “Mod Blush” ne prestaje oduševljavati korisnike društvene mreže TikTok na kojem ruši rekorde spominjanja. Naime, upravo je “Mod Vanilla” skupio 428 milijuna pregleda na TikToku i tako u kratkom roku postao must-have parfem za sve koji ne mogu odoljeti toploj mirisnoj noti vanilije.
Što je sve Ariana Grande “smućkala” u mirisu koji je osvojio njezine obožavatelje?
Miris “Mod Vanilla” zaista je kompleksan i zanimljiv, pogotovo ako volite slatkaste mirise. Otvara se vrhunskim akcentima nota ružičaste frezije, crne šljive i malo mošusa, a na kraju do naših osjetila stižu bijele praline, maslac od irisa i latice jasmina – neodoljivo, moramo priznati!
U svijetu luksuzne njege, gdje se estetika i znanost spajaju kako bi pružili izvanredno iskustvo za kožu i kosu, postoje proizvodi koji odražavaju vrhunac stručnosti, elegancije i inovacije. Među takvim draguljima nalaze se kreacije brendova poput Philip B, Biologique Recherche, Leonor Greyl i Environ, koje redefiniraju pojam sofisticirane osobne njege i pretvaraju svakodnevne rituale u trenutke istinskog luksuza.
Postoje proizvodi koji nastaju u laboratorijima, i oni koji se rađaju iz uspomena. Huile Secret de Beauté iz kuće Leonor Greyl pripada ovoj drugoj, rijetkoj kategoriji – onoj u kojoj se obiteljska tradicija, znanje o prirodnim uljima i suvremeni lifestyle susreću u jednoj elegantnoj bočici. Njegova priča započinje mnogo prije nego što je postao beauty ikona, u intimnom ritualu jedne obitelji i ljetnim putovanjima koja mirišu na sunce, more i bezbrižnost.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Kako odabrati poklone koji će se pamtiti, a ostati u razumnom budžetu, pitanje je koje se pojavljuje svake godine čim se prve božićne pjesme počnu vrtjeti u pozadini. Dok stojiš nasred trgovine i razmišljaš kako se svaki „savršeni poklon“ pretvorio u nedostižan ideal, jasno je da mora postojati nešto bolje, nešto što nije samo simpatična sitnica već dar koji donosi stvaran užitak. U trenutku kada te uhvati poznata blagdanska panika i pomisliš da si opet bez ideje, gužve postaju sve veće, police se prazne brže nego što se pojede porcija fritula, a vrijeme nezaustavljivo curi. Pritom se samo želiš sjetiti svih dragih ljudi, pronaći nešto lijepo i smisleno te pritom ne izgubiti živce, energiju i pola dana lutajući uokolo.
Još je samo nekoliko dana do najljepšeg dijela godine, vremena darivanja pažnje, osmijeha i malih radosti najdražima. I svi dobro znamo onaj tihi strah: hoće li naši pokloni zaista razveseliti one koje volimo?
Hladno vrijeme, niska razina vlage i grijani prostori tijekom zimskih mjeseci stvaraju izazovne uvjete za kožu stopala. Budući da je koža na stopalima prirodno deblja i siromašnija lojnim žlijezdama, sklona je bržem isušivanju, zadebljanju i pucanju, osobito kada su izložena promjenama temperature i nepropusnoj obući. Zbog toga je redovita i ciljana njega stopala zimi ključna za očuvanje njihove mekoće, elastičnosti i zdravog izgleda.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.