A’Marie novom modnom pričom dokazuje da basic odjeća itekako može biti nevjerojatno chic
Briljantni krojevi okupani su jednostavnošću i bezvremenskom elegancijom, te pružaju mogućnost beskrajne modne igre. Da basic komadi mogu biti nevjerojatno chic, pokazuje nam nova A’MARIE kolekcija "She Loved”.
Briljantni krojevi okupani su jednostavnošću i bezvremenskom elegancijom, te pružaju mogućnost beskrajne modne igre. Prihvaćajući etos individualnosti, održivosti i svestranosti, kolekcija uvodi jedinstveni koncept koji potiče njezine nositelje da postanu vlastiti dizajneri. S predanošću kvalitetnoj izradi i odgovornosti prema okolišu, A’MARIE svakako sudjeluje u mijenjanju granica mode, dok promiče vrijednosti inkluzivnosti i osobnog izraza.
“Želimo da se naši kupci osjećaju samouvjereno u svojim odjevnim izborima”, kaže Anamarija Brkić, osnivačica i kreativna direktorica A’MARIE. “S kolekcijom ‘She Loved’, nudimo ne samo modu, već i način života koji slavi individualnost i održivost.”
U središtu kolekcije “She Loved” su majice s inovativnim, štikanim ukrasima i traperice koje jednom kad probate nećete htjeti skinuti sa sebe. Priča o majicama je posebno zanimljiva jer ovdje imate mogućnosti beskrajne igre, sami naime ukrašavate svoju majicu posebnim amblemima koji se prilijepe na čičak. Vaše A’MARIE majice tako mogu krasiti delikatni cvjetovi magnolije, božura, maslačka ili amarilisa, ali i minimalistički amblem s A’MARIE logom. U trenutku kada se krenete igrati sa šarmantnim amblemima, vaša basic majica više nije basic – već postaje chic komad statement prizvuka. Ova igra ne samo da potiče kreativnost, već i promiče održivost, budući da svaka majica može biti transformirana u novi izgled sa svakim nošenjem. No, ne zaboravimo na traperice od GOTS certificiranog, organskog denima koje su ipak najbitniji komad u ormaru svake žene. Savršeno krojene, od udobnog trapera koji se sljubljuje s vašom kožom, A’MARIE traperice postat će vam omiljene. Kad ih nosite uz basic majice koje sami ukrašavate, stvarate sofisticirane odjevne kombinacije u kojima možete provesti cijeli dan.
“Želja mi je bila napraviti basic odjevne komade kojima se i sama uvijek vraćam i koji traju dugi niz godina… A to su udobne i lijepo krojene majice, haljine stvorene za sve prigode i meni ono najbitnije – dobre traperice. Uz traperice koje sjajno stoje i majicu koja ima mogućnost transformacije, vi zapravo imate outfit u kojem funkcionirate od jutra do mraka!”, dodaje Anamarija.
“She Loved” obuhvaća bit suvremene ženstvenosti svojim vječnim dizajnima i suvremenim šarmom. Sa svojim raznovrsnim stilovima, “She Loved” nudi ponešto za svaku ženu, osnažujući je da prihvati svoj jedinstveni identitet. Od elegantnih silueta do hrabrih izjava, kolekcija poziva žene da istraže i izraze svoju individualnost kroz modu. Uz spomenutu Set majicu koja je nositeljica nove kolekcije i koja dolazi u tri vječne boje, A’MARIE za proljetnu sezonu nudi niz sjajnih komada koji odišu bezvremenskom elegancijom. Modeli od obožavanog MicroModal materijala koji se iz sezone u sezonu pojavljuje u A’MARIE basic kolekcijama postaju okosnica vašeg proljetnog stila. Bluze su minimalističke i šarmantne, idealne za spajanje s finim hlačama Luc i Remy za poslovne prilike, ali i već ranije spomenutim Jen trapericama za nešto ležernije situacije. Tu su i nezaobilazne crne haljine Avi, Lee haljina, haljina Jiva i haljina Fea, jedan od onih vječnih komada kojem se vraćamo u svim situacijama kada smo bez ideje što odjenuti, a želimo postići wow efekt.
U skladu s održivosti brenda, kolekcija “She Loved” obuhvaća širok spektar ekološki prihvatljivih materijala. Prevladava MicroModal, visokokvalitetni materijal koji se često koristi u izradi odjeće zbog svoje izuzetne mekoće, prozračnosti i udobnosti. Tu su i certificirani, organski pamuk, viskoza i nezaobilazna veganska koža, materijal kojim dizajnerica već godinama stvara senzacionalne kreacije koje privlače pažnju. Kako bi smanjila tekstilni otpad i maksimalno iskoristila svaku tkaninu, dizajnerica koristi višak materijala koji ostaje nakon krojenja za izradu delikatnih cvjetnih amblema kojima ukrašavate svoje kreacije.
Nova basic kolekcija fokus stavlja na vječne komade kojima gradite bazu svoje capsulne garderobe i stvarate odjevne kombinacije u kojima se uvijek osjećate sjajno. Pronađite svoje nove favorite u bogatoj kolekciji i uz malo mašte kreirajte outfite koje ćete voljeti dugi niz godina.
Kolekcija “She Loved” A’MARIE-a sada je dostupna za kupnju putem interneta na A’MARIE stranici te u dućanu u Gundulićevoj 19, u Zagrebu.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.