Nova modna priča Ane Marie Ricov idealna je za mladenke koje žele drukčije vjenčanje
Ideja o vjenčanju na plaži ili barem opuštenoj proslavi uz obalu, privlačna je mnogim zaljubljenim parovima. Vođena upravo takvom vizijom modernog pristupa vjenčanjima na atipičnim lokacijama, uz more ili negdje u prirodi, Ana Maria Ricov je dizajnirala „Amore“ kolekciju ležernih vjenčanih outfita koja obuhvaća atipične vjenčanice i razne atraktivne kombinacije za sve uzvanice.
Estetika ovakvih vjenčanja podložna je mnogim suvremenim interpretacijama koje sugeriraju pretapanje elegantnog i egzotičnog do minimalističkog i ležernog koncepta, a upravo to su i epiteti svake AMR kolekcije. Na plaži je sve opušteno i moguće, a poletna vibra bosonoge mladenke s eteričnom haljinom postaje novi luksuz. Ima li boljeg načina da proslavite svoju ljubav?
Ana Maria Ricov svakom novom kolekcijom garantira modele koji su prije svega funkcionalni i vizualno atraktivni pa u tom duhu i nova kolekcija vjenčanica za plažu osvaja osjećajem nesputanosti i slobode uz puno modernog stila i suptilne elegancije. Nadahnute divljom prirodom mora, ove vjenčanice za plažu su praktične, prozračne i lagane kao zrak te se stapaju s ljepotom obale. Momenti otvorenih leđa miješaju se s atipičnim volanima, stvarajući jednostavne ali razigrane vjenčane kombinacije dostojne obreda uz more.
Ana Maria Ricov osvojila je sve simpatije kolekcijom Amore
Osim haljina, kolekcija „Amore“ nudi i vjenčane kombinacije s hlačama. Odijelo s odvažnim prorezima ili hlače s volanima u kombinaciji s razigranim kratkim topom mogu vaš vjenčani modni look učiniti vizualno atraktivnim i autentičnim, gdje je sloboda pokreta zagarantirana.
Lajtmotiv kolekcije su volani koji imitiraju valove mora te asimetrija i atipični prorezi koji nas podsjećaju na divlju nepredvidivost prirode. Suptilni kontrastni akcenti u vidu tankih crnih obruba na svijetlim tonovima pružaju smion naglasak na razigrane krojeve. Modeli su izrađeni od prirodnih tkanina nježnog kolorita s akcentom na vibrantnu zelenu boju. Kolekcija nudi i nježnu pješčanu nijansu decentno protkanu sa zlatnim nitima koja odvažno može zamijeniti bijelu boju kao vječnog klasika kod odabira vjenčanih boja. Lan, pamučni bukle i viskozni žoržet te crna mreža s gusto otisnutim cvjetnim uzorkom protežu se kroz sve modele u kolekciji.
Čarobno šetalište Lungomare te romantična Villa Santa Maria u Lovranu kao savršene kulise oživjele su ovu zanosnu priču najnovije „Amore“kolekcije. Fotografije je snimila Doris Fatur, a u ulozi modela našla se je poznata fotografkinja eteričnog izgleda Senja Vild. Šminku i kosu potpisuje Bojan Jončić.
Kolekcija Amore dostupna je i online!
Modeli su dostupni u AMR showroomu u dvorištu Vodnikove 8 u Zagrebu gdje ih možete isprobati i kupiti, te na AMR webshopu (shop.anamariaricov.com).
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Kad kažeš Feminnem, prvo se sjetiš pop hitova i nastupa koji su obilježili 2000-e, ali i Eurosonga, gdje su Neda Parmać i djevojke iz grupe blistale više puta. Karijera ove talentirane pjevačice trajala je kroz brojne glazbene projekte, ali sada Neda plijeni pažnju i na jedan sasvim drugačiji način.
Kad hrvatska kraljica interijera Mirjana Mikulec spakira kofere i ode u London, znamo da slijedi nešto posebno. Ovoga puta, u srcu britanske prijestolnice, ušla je u prostor od samo 40 kvadrata i pretvorila ga u šarmantni dom koji osvaja na prvi pogled.