Odvažno ili…? Mnogi su zbunjeni provokativnim outfitom Kristen Stewart na crvenom tepihu
33-godišnja Kristen Stewart ovih dana promovira svoj novi film Love Lies Bleeding.
06 ožujka 2024
PROFIMEDIA
06 ožujka 202421:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Izbor outfita za premijeru filma više je od osobnog modnog izričaja glumice koja ga nosi. Modna kombinacija u kojoj glavna glumica osvane na crvenom tepihu može donijeti veliki publicitet filmu koji želi privući u kina što više gledatelja, a kako to maestralno izvesti nedavno su pokazali Zendaya i njezin stilist Law Roach koji su iz grada u grad nizali jedan spektakularan outfit za drugim. Outfit Kristen Stewart u kojem se pojavila na premijeri fima Love Lies Bleeding danas je podigao prašinu u medijima no je li 33-godišnja glumica uspjela oduševiti ili samo šokirati, prosudite sami.
Ovo je zasigurno najodvažniji outfit Kristen Stewart do sada
Glumicu koja se proslavila u sagi Twilight, a zatim brzo krenula na projekte koji su više umjetnički, do sada smo imali prilike viđati u raznim izdanjima no najviše se pamte njezin nonšalantni privatni stil i Chanel izdanja za crveni tepih.
Visoko rezani crni triko i najlonke u kojima je osvanula na premijeri svog novog u filma u Los Angelesu svakako je veliki pomak od svega što smo do sada vidjeli i najodvažnije izdanje Kristen Stewart.
Dok je neke oduševio seksi triko poznate cure iz Kalifornije, drugi su primijetili kako se uz donji rub trikoa naziru šavovi najlonki te zaključili da je ukupni dojam pomalo aljkav.
Tko potpisuje provokativni outfit Kristen Stewart?
Bodi o kojem se danas govori stiže iz kolekcije ukrajinskog modnog brenda Better pa se smatra da je ovim izdanjem htjela pokazati i svoje političke stavove.
Outfit s bodijem i najlonkama već smo vidjeli na Kendall Jenner, Chrissy Teigen, Dua Lipi i mnogim drugim slavnim djevojkama i nije ništa novo, ali čak će i najveći fanovi Kristen Stewart priznati da je ovim pojavljivanjem uspjela iznenaditi.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.