Make up za fatalnu ženu: Ovo je ruž koji Dua Lipa nosi u novom spotu Training Season
Jeste li već pogledali novi spot Dua Lipe? Ako niste, pogledajte ga ovdje i doznajte koji ruž u njemu nosi.
16 veljače 202421:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Dua Lipa upravo je izbacila novi spot za pjesmu “Training Season” kojim je ponovno oduševila fanove svog glazbenog i modnog izričaja. U odličnom spotu za pjesmu koja će bez sumnje postati još jedan hit Dua Lipe, lijepa pjevačica živi u svijetu muškaraca koji se bore za njezinu pažnju, a u jednoj sceni gleda se u ogledalo dok nanosi blistavi ruž za usne.
Obožavateljice na društvenim mrežama požurile su doznati o kojem je ružu riječ, a beauty poznavatelji na prvu prepoznali izgled ambalaže poznatog beauty brenda.
U spotu Dua Lipa ruž za usne sa slavnim potpisom nanosi za look fatalne djevojke
I u novom spotu Dua Lipa ostaje vjerna crvenoj boji kose uz koje do izražaja dolazi njezina maslinasta put te šiškama koje pokušavaju kopirati brojne djevojke s TikToka. Kad je make up u pitanju, u fokusu su crveno rumenilo u toploj nijansi te usne u boji mesa.
Rumenilo je vizažistica nanijela i preko nosa, za seksi izgled žene kojoj muškarci ne mogu odoljeti, a usne s izgledom žele bombona točka su na i njezinog izgleda.
Dua Lipa ruž za usne u hit teksturi nosi fantastično – evo o kojem je proizvodu riječ
Želite izgledati poput fatalne Dua Lipe? Zanimat će vas da u je riječ o sticku Candy Glaze u nijansi Nude Pleasure kozmetičke kuće YSL.
Ovaj ruž donosi seksi izgled uz osjećaj udobnosti i hijaluronsku kiselinu koja hrabi usne kako bi izgledale zdravo i još punije.
Ako ove godine želite poklon koji izgleda luksuzno, miriše predivno i donosi čisto zadovoljstvo onome tko ga primi, L’Occitane ima odgovor: raskošni blagdanski poklon-setovi koji spajaju provansalski šarm, prirodnu njegu i bezvremenski stil.
Ovih blagdana Dior poziva na ulazak u svijet koji briše granicu između stvarnosti i mašte te na uranjanje u raskošnu viziju ljepote oblikovanu poput čarobnog spektakla pod imaginarnim šatorom snova koji se otvara pred nama kao pozornica ispunjena bojama, svjetlucavim efektima i sugestivnim prizorima koji nas odvode daleko od svakodnevice. U tom simboličnom prostoru Peter Philips, kreativni direktor Diorova make-upa, stvara scenografiju nadahnutu cirkuskom poetikom te priziva uspomene iz djetinjstva, bljeskove reflektora i iluzionističku igru sjena kako bi usmjerio pogled prema ljepoti koja ne poznaje granice. On ističe kako je cirkus oduvijek predstavljao nepresušan izvor inspiracije jer u sebi nosi bezbrižnu energiju mađioničara, akrobata i hodača po žici te podsjeća na trenutke u kojima smo, kao djeca, bez daha promatrali njihove pokrete.
U svijetu njege kože, gdje tražimo savršeni balans između trenutnog sjaja i dugoročne brige, rijetko koji proizvod uspijeva spojiti ugodnu primjenu i vidljive rezultate. FAQ™ Glass Skin Collagen Hydrogel maska jedan je od tih proizvoda koji obećava transformaciju kože u samo nekoliko minuta. Tanki hidrogel, proziran i gotovo neprimjetan na licu, prianja poput druge kože i omogućuje da svi aktivni sastojci dubinski njeguju kožu, ostavljajući je glatkom, hidratiziranom i blistavom.
U svijetu njege kože, gdje se svakodnevno susreću znanost i ritual ljepote, rijetki proizvodi uspiju spojiti visoku učinkovitost i ugodnu upotrebu. L’Adria Vitamin C Ritual serum jedan je od tih rijetkih primjera. Njegova inovativna formula, dvofazna i aktivira se tek pri pomiješanju prije nanošenja, pruža maksimalnu stabilnost i djelotvornost vitamina C. Za kožu to znači više sjaja, ujednačen ten i osjećaj mekoće koji traje cijeli dan.
U svijetu koji neprestano traži ravnotežu između prirodne ljepote i sofisticirane njege, pronalazak idealne dnevne rutine za kožu više nije luksuz, već svakodnevna potreba. Vichy, poznat po spoju dermatološke ekspertize i inovativnih formula, donosi rješenja koja će zadovoljiti i najzahtjevnije, one koji traže dubinsku hidrataciju, ali i one koji žele obnavljanje i učvršćivanje kože u fazama života kada promjene postaju neizbježne.
Noć je trenutak koji pripada samo nama, čaroban trenutak predaha od užurbanog života, put kojim dopuštamo sebi da se prepustimo snovima i doživimo potpuno ispunjenje. Neke noći su tako vesele da se protegnu u jutro i postanu utjelovljenje slobode i neovisnosti, dok druge, pod nepoznatim nebom, bivaju skraćene zbog vremenske razlike. Bez obzira možemo li u potpunosti iskoristiti ove sate koji se čine suspendiranima u vremenu, SUBLIMAGE L’Extrait de Nuit u svojoj bočici nosi noćno putovanje koje nas vodi do dalekih krajeva svijeta i do najčudesnijeg odredišta – unutarnjeg ja.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.