Još nas nešto manje od tjedan dana dijeli od Usherovog nastupa na poluvremenu Super Bowla. I čini se da sportaši nisu jedini koji žive od mantre “izgledaj dobro, osjećaj se dobro, igraj dobro“. SKIMS, brend donjeg rublja koji je osnovala Kim Kardashian , upravo je najavio Ushera kao svoje novo lice.
Usherov debi za Kim K’s intimates uključuje reklamu i niz fotografija koje će muškarci pokušati sakriti od svojih žena. Na fotografijama Usher drži breskvu — najerotičnije voće! — dok pokazuje razne bokserice. (Call Usher by your name, and he’ll call you by his (referenca na gay film Call Me by Your Name u kojem se također pojavljuje breskva u seksualnom smislu.))
U videu ima čačkalicu u ustima dok govori da se voli zabavljati zbog “elementa intimnosti između mene i publike.” Super Bowl često donosi pretjerane glazbene izvedbe – ali ako itko može unijeti intimu u nastup u poluvremenu, to je Usher.
Uz blistavu kampanju, SKIMS također radi s Usherom na predstavljanju njegovog novog albuma Coming Home , koji izlazi uskoro. Ekskluzivna digitalna verzija ploče s alternativnim omotom i bonus pjesmom, “Naked”, bit će dostupna putem SKIMS web trgovine.
SKIMS angažirao i Neymara
SKIMS je uvijek angažirao zvijezde. Na ženskoj strani, brend je angažirao glumice iz hit serije “The White Lotus“, Simonu Tabasco i Beatrice Grannò, ali i pjevačice SZU i Lanu Del Rey. Od ulaska na muško tržište prošle godine, brend je ponovio taj uspjeh radeći sa zgodnim sportašima kao što su Shai Gilgeous-Alexander i Neymar Jr.
SKIMS se usredotočio na svijet sporta kao svoju prirodnu ulaznu točku u svijet muškog donjeg rublja. Prva kampanja predstavljala je velika imena iz NFL-a, NBA-a i svijeta nogometa. Sada, brend se sprema za Super Bowl, jedan od najznačajnijih sportskih događaja.
Teško je nadmašiti Ushera kao uzora za to kako muškarci žele izgledati i osjećati se (obdareno) u svojem donjem rublju.