Slavna suknja Carrie Bradshaw prodana po 10.000 višoj cijeni od originalne
Ako će obožavatelji serije Seks i grad nešto zauvijek pamtiti, to je sigurno bijela suknja Carrie Bradshaw s uvodne špice.
24 siječnja 2024
HBO
24 siječnja 202411:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kultna serija Seks i graddonijela nam je nezaboravne modne trenutke, poštapalice koje je teško zaboraviti te ljubavne lekcije koje su doslovce oblikovale način na koji mnoge žene misle o ljubavnim odnosima. Nekih ćemo se scena zauvijek sjećati, neke ćemo i usprkos opetovanom gledanju repriza zaboraviti no sigurno će svi fanovi ovog HBO hita pamtiti kako izgleda outfit koji Carrie Bradshaw nosi na uvodnoj špici. Ružičasta majica bez rukava i bijela suknja Carrie Bradshaw i same su svojevrsne zvijezde serije Seks i grad, a jedan sretni fan sad se može pohvaliti da u svom domu ima suknju u kojoj Sarah Jessica Parker samopouzdano korača New Yorkom na špici – sve dok ju lokvom vode ne zalije autobus s njezinim likom.
Suknja Carrie Bradshaw prodana je po 10.000 puta višoj cijeni
Premda su djevojke iz serije nosile nevjerojatno dragocjene kreacije slavnih dizajnera i skupe cipele, stilistica serije Patricia Field rado je miješala dizajnerske komade s pronalascima iz second hand dućana. Bijela suknja od tila svakako je njezin najbolji ulov jer ju je 1997. godine platila samo 5 dolara, a postala je kultna, baš poput, primjerice, vjenčanice Vere Wang u kojoj se Carrie zamalo prvi put udala za Facu.
Suknja se nedavno našla na aukciji i dostigla paprenu cijenu.
Tvrtka Julien’s Auctions koja je prodavala suknju, procijenila je da će se prodati za cifru između 8.000 i 12.000 dolara no nisu ni znali koliko je jaka ljubav fanova prema seriji Seks i grad. Suknja od tila prodana je nakon 24 ponude za nevjerojatnih 52.000 dolara, što je 10.400 puta veća cijena od prvobitne!
Zanimljiva činjenica za fanove
Fantastičnu suknju od tila, koja predivno obilježava početak svake epizode serije Seks i grad, zamalo je zamijenila svjetloplava haljina bez rukava, u kojoj je Sarah Jessica Parker također snimila “probnu špicu” kako bi producenti odlučili koji outfit izgleda bolje.
Ono što se ističe kod obje modne kombinacije su istaknute bradavice glavne glumice, što je, vjerovali ili ne, u devedesetima bilo moderno, a što Kim Kardashian pokušava vratiti u modu svojim novim grudnjacima SKIMS.
Postoji li išta luksuznije od toga da ujutro, bez razmišljanja, posegnete za odjevnom kombinacijom koja već zna tko ste, kamo idete i kako se želite osjećati? Nova studio kolekcija effortless Donovana Pavlekovića upravo je ta modna misao pretočena u stvarnost – minimalistička, funkcionalna i izrađena s namjerom da vas prati kroz sve ljetne scenarije, bez i trunke napora.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
Ako vam je u posljednje vrijeme na društvenim mrežama počela iskakati reklama za Locanda alle Vigne, vinariju u talijanskoj regiji Friuli Venezia Giulia, niste jedini. Ova šarmantna enogastronomska oaza, smještena na svega tri sata vožnje od Zagreba, u posljednjih je nekoliko mjeseci postala jedno od najtraženijih izletišta za istinske hedoniste iz Hrvatske.