Žene je oduševio: Kim Kardashian tek je predstavila grudnjak s bradavicama, a već je rasprodan
Kim Kardashian privukla je veliku pažnju neobičnim grudnjakom "s bradavicama", a žene su ga s oduševljenjem dočekale.
31 listopada 2023
SKIMS
31 listopada 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Uz pikanterije iz memoara Britney Spears i kostime za Halloween ovih se dana mnogo govori i o novom grudnjaku Kim Kardashian, koji dolazi uz šok efekt. Kim Kardashian grudnjak s bradavicama predstavila je tek prije nekoliko dana, a vjerovali ili ne, u dućanu njezinog brenda SKIMS već je rasprodan u svim bojama i veličinama.
Neki komentatori na društvenim mrežama ovaj su grudnjak proglasili neukusnim no čini se da su žene jedva dočekale ideju poznate reality zvijezde koja oslobađa prirodnu žensku siluetu dok pritom grije grudi i daje im toliko potrebnu podršku i savršen oblik.
Kim Kardashian grudnjak predstavila uz seksi reklamu
Naravno, privlačnost ovog neobičnog komada donjeg rublja pojačala je reklama sa zanosnom Kim Kardashian, koja odjevena u bež majicu i uske hlače, s dioptrijskim naočalama na licu glumi seksi poslovnu ženu koja uživa u svom oslobođenju.
Grudnjak se po cijeni od 62 eura na službenoj stranici brenda SKIMS može kupiti u šest boja, od najsvjetlije bež preko čokoladno smeđe do crne, u veličinama košarica A, B, C, DD i F. Kao što smo spomenuli, rasprodan je baš u svim bojama i veličinama.
“Savršena punoća, poboljšani oblik i autentično povećanje grudnjaka Ultimate Bra, sad s ugrađenim podignutim detaljem bradavica za živahni izgled bez grudnjaka koji ostavlja snažan dojam. Izrađen je od super mekane sjajne tkanine od mikrovlakana te ima sužene pjenaste jastučiće za seksi, prirodnog izgleda podizanje i potporu. Ovaj push-up grudnjak uključuje glatke rubove i jastučiće, skrivene donje rubove za udobno pristajanje koje ne bocka i ne steže. Dizajniran za apsolutnu udobnost” – ovako se na stranici brenda SKIMS opisuje grudnjak koji je podigao veliku prašinu.
Kim Kardashian grudnjak s bradavicama nije izumila već ponovno oživjela
Premda je novi grudnjak brenda SKIMS sve iznenadio, ovdje, naravno, nije riječ o izumu slavne reality zvijezde i njezinog tima.
Kim Kardashian grudnjak sa ispupčenjima, odnosno trend bradavica koje se naziru kroz majicu vratila je iz razdoblja devedesetih kad je to uistinu neko vrijeme bilo moderno. Taj trend zorno su pokazale djevojke iz serije “Seks i grad” u brojnim epizodama, a vjerni obožavatelji te serije sjetit će se epizode u kojoj Samantha kupuje lažne bradavice kako bi postigla takav efekt.
Dapače, stil s vidljivim bradavicama možemo vidjeti već i na najavnoj špici te kultne serije, u kojoj Carrie Bradshaw gradom hoda u ružičastoj majici bez grudnjaka i bijeloj suknji od tila.
Modni brend Victoria’s Secret svojedobno je također prodavao ovakve grudnjake no otkako su izašli iz mode nije im bilo ni traga ni glasa.
Modni portali ovaj potez su prozvali genijalnim jer osnažuje žene da se osjete slobodnima i seksi u svakoj prigodi, a može pomoći i ženama koje su se borile s rakom dojki da vrate samopouzdanje.
Na modnom događanju pažnju je privukao upečatljiv modni odabir poznatog domaćeg pjevača Luke Nižetića u kojem se spojila elegancija klasike i hrabrost suvremene mode. Na crvenom tepihu pojavio se u slojevitom outfitu koji je vješto kombinirao razigrane karirane uzorke i tople zemljane tonove. Gornji dio činila je bež košulja s profinjenim tartan uzorkom koja je, iako ležerno uvučena u hlače, zadržala dozu urednosti i mjere. Oko vrata nosio je tanku svilenu maramu u sivo-plavkastom tonu koja je outfitu dodala suptilan dašak retro šarma i dandy estetike.
Sinoć je Muzej grada Zagreba nakratko postao modna pozornica o kojoj će se još dugo pričati — jer je upravo tamo održana jubilarna, dvadeseta samostalna revija DUCHESS-a, brenda koji već dva desetljeća njeguje spoj elegancije, ženstvenosti i suvremenog luksuza.
Balmain ulazi u novo poglavlje — i to s imenom koje modna publika već godinama izgovara sa znatiželjom, poštovanjem i laganom dozom mistike. Antonin Tron, francuski dizajner i osnivač brenda Atlein, imenovan je novim kreativnim direktorom jedne od najutjecajnijih modnih kuća na svijetu.
Na domaćoj modnoj i sportskoj sceni upravo je niknuo brend koji ne želi samo odjenuti tijelo – već i probuditi duh. ÊTRE, novi hrvatski premium brend sportske odjeće, spaja pokret, stil i identitet u filozofiji koja nas podsjeća da je biti najveći luksuz suvremenog života.
Nova sezona brenda Lokomotiva by Lana Puljić donosi kolekciju koja slavi slobodu, snagu i preciznost jahačkog svijeta, utkanu u svaki komad odjeće. Inspirirana jahačkim sportom i duhom Divljeg zapada, ova kolekcija spaja old money eleganciju s dozom drskosti i suvremenog seksipila.
Suradnja s Hrvatskim deflimpijskim odborom prirodno je proizašla iz poziva Olivera Lušića, predsjednika Hrvatskog sportskog saveza gluhih i kapetana rukometne reprezentacije gluhih, dugogodišnjeg prijatelja brenda koji je u Lunilou prepoznao iste vrijednosti: odgovornost, trajnost i dizajn s razlogom. U godini koja obilježava stotu obljetnicu Deaflympicsa (prvi put održanih 1924. u Parizu), hrvatska delegacija nastupit će u kolekciji osmišljenoj da bude profinjena, moderna i funkcionalna—baš onako kako se ponos nosi i izvan pozornice.
Platnene tenisice često se zaprljaju brzim hodom po gradu i zato zahtijevaju redovitu pažnju. Platnene tenisice perete nježno rukom u toploj vodi, pritom ih nikada ne potapate u cijelosti.
Obuća koju nosite u svakodnevnom životu, bilo da su to krpene tenisice za slobodno vrijeme ili elegantne kožne cipele za ured i izlazak, odražava vaš stil i brigu o detaljima. Kada jednom shvatite da je obuća više od pukog moda dodatka, već sastavni dio izgleda i dojmova koje ostavljate, tek tada se isplati posvetiti joj pažnju kakvu zaslužuje. U ovom tekstu vodiću vas korak po korak kroz precizan postupak njege tenisica i cipela – s naglaskom na materijale, na razliku u pristupu između tkanih tenisica, sintetičkih modela, kože i zahtjevnijih tekstura – tako da, s vremena na vrijeme, vaša obuća zapravo izgleda kao da ste je tek izložili u izlog, a ne da ste ju nosili satima niz hodnike, kafiće, stanove i ulice.
Na modnom događanju pažnju je privukao upečatljiv modni odabir poznatog domaćeg pjevača Luke Nižetića u kojem se spojila elegancija klasike i hrabrost suvremene mode. Na crvenom tepihu pojavio se u slojevitom outfitu koji je vješto kombinirao razigrane karirane uzorke i tople zemljane tonove. Gornji dio činila je bež košulja s profinjenim tartan uzorkom koja je, iako ležerno uvučena u hlače, zadržala dozu urednosti i mjere. Oko vrata nosio je tanku svilenu maramu u sivo-plavkastom tonu koja je outfitu dodala suptilan dašak retro šarma i dandy estetike.
Na sinoćnjem eventu brenda Lokomotiva, domaća influencerica Lara Vukušić još je jednom potvrdila svoj status jedne od najstylish žena domaće modne scene. Njezin look privukao je pažnju već pri samom dolasku, spajajući sofisticiranost, trendovski stav i dozu modne odvažnosti koja uvijek nosi njezin prepoznatljivi potpis.
Sinoć je Muzej grada Zagreba nakratko postao modna pozornica o kojoj će se još dugo pričati — jer je upravo tamo održana jubilarna, dvadeseta samostalna revija DUCHESS-a, brenda koji već dva desetljeća njeguje spoj elegancije, ženstvenosti i suvremenog luksuza.
Studeni je mjesec u kojem brkovi imaju misiju. Iza njih ne stoji samo pomodni trenutak, nego snažna poruka – podsjetnik muškarcima da se brinu o sebi, o svom zdravlju, tijelu i duhu. Movember je već odavno prerastao u globalni pokret koji potiče razgovor o onome o čemu se, prečesto, šuti: o muškom zdravlju, o prevenciji, o emocijama koje nerijetko ostaju neizgovorene. A možda je baš brijanje, taj svakodnevni ritual u kojem muškarac ostaje sam sa svojim odrazom, najbolji trenutak da se započne s promjenom.
Studeni već godinama nosi sasvim posebno značenje za muškarce diljem svijeta. Movember — mjesec brkova, svjesnosti o muškom zdravlju i tihih unutarnjih borbi koje muškarci rijetko izgovaraju naglas — postao je prilika da zastanemo, pogledamo se u ogledalo i upitamo: brinemo li se doista o sebi? Dok brkovi rastu kao simbol solidarnosti i samosvijesti, Movember sve češće prerasta u trenutak kada se muška rutina preispituje iz temelja — od zdravlja do njege, od unutarnje ravnoteže do vanjskog dojma.