MOËT & CHANDON proslavio je noć glamura i dobrotvornog darivanja na 81. dodjeli Zlatnog Globusa
Tijekom ceremonije u Beverly Hiltonu u Los Angelesu najpoznatije holivudske filmske zvijezde nazdravile su Moët & Chandonom, službenim šampanjcem Zlatnog globusa.
I ove večeri, Moët & Chandon nastavio je svoju dugogodišnju humanitarnu inicijativu „Toast for a Cause“ – „Nazdravi s ciljem“. Navedena inicijativa nudi holivudskim zvijezdama platformu za doniranje u dobrotvorne svrhe po vlastitom izboru, ujedno podržavajući jednu od temeljnih vrijednosti ove šampanjske Kuće, velikodušnost.
Ove godine, Moët & Chandon udružio se s Fondom za film i televiziju (Motion Picture & Television Fund, MPTF) – neprofitnom organizacijom koja podupire zaposlene i umirovljene članove industrije zabave – kako bi stvorili fond koji će osigurati resurse i neposrednu potporu onim filmskim i TV ekipama pogođenim nedavnim štrajkom. Na taj način jedna od najvećih večeri filmske i zabavne industrije, dodjela Zlatnih globusa, pokazala je svoj veliki humanitarni karakter.
BEVERLY HILLS, CALIFORNIA – JANUARY 07: Natalie Portman at The 81st Annual Golden Globe Awards with Moët & Chandon, Celebrating the 13th Year of Toast for a Cause at the Beverly Hilton on January 7, 2023 (Photo by Joe Scarnici/Getty Images for Moët & Chandon)
Nominirani za Zlatni globus, voditelji i osvajači nagrada uključujući Margot Robbie, Dua Lipu, Oprah Winfrey, Helen Mirren, Amandu Seyfried, Americu Ferreru, Elizabeth Banks, Elizabeth Olsen, Jason Sudeikis, Brendana Hunta, Rosamund Pike, Simu Liu, Gretu Lee, Hari Nef i mnoge druge, nazdravljali su Moët Mini šampanjcima na crvenom tepihu u znak podrške više od 20 dobrotvornih organizacija. Svaku zdravicu od strane nominiranih glumaca ili prijatelja Kuće, Moët & Chandon popratio je odgovarajućom donacijom MPTF-u
Tijekom cijele večeri, okupljeni gosti su uživali u Moët & Chandon šampanjcima koji su savršeno nadopunjavali iznimne kombinacije jelovnika kuhara Nobua Matsuhise. Uz Moët Impérial Brut, koji predstavlja jedinstveni stil Kuće, gosti su uživali i u Moët & Chandon Rosé Impérialu.
BEVERLY HILLS, CALIFORNIA – JANUARY 07: Moët & Chandon at The 81st Annual Golden Globe Awards with Moët & Chandon, Celebrating the 13th Year of Toast for a Cause at the Beverly Hilton on January 7, 2023 (Photo by Michael Kovac/Getty Images for Moët & Chandon)
Moët & Chandon, šampanjac koji predstavlja globalnu ikonu slavlja, okupio je stvaraoce filmskih i televizijskih trenutaka koji su zajedno nazdravili svojim postignućima. Šampanjska kuća, pozvala je gledatelje koji su pratili od kuće da proslave događaj dodjele nagrada kao što to čine i zvijezde, uz bocu Moët & Chandona.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.