Uzrokuju prištiće i začepljene pore: Koliko često treba čistiti kistove za šminku?
Iznenadit će vas kad čujete koliko biste često zapravo trebali prati svoje kistove za make up!
12 prosinca 202313:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Vaša rutina skidanja šminke sastoji se od pet koraka, kupili ste proizvode za njegu lica s najboljim recenzijama i puno pažnje posvećujete svojoj koži no ipak se svakih nekoliko dana borite s prištićima, a koža nikako ne postiže sjaj kojem ste se nadali… Istraživanja pokazuju da mnoge žene zanemaruju i preskaču jedan vrlo bitan korak u njezi lica, a to je higijena kad su četkice, pincete i sličan pribor u pitanju. Znate li koliko često treba čistiti kistove za šminku?
Ovaj korak mogao bi donijeti važne promjene kad je njega kože u pitanju ukoliko ga do sada niste izvodili kako treba.
Koliko često treba čistiti kistove za šminku – odgovor bi vas mogao iznenaditi
Dok pedantnije žene svakih mjesec dana peru kistiće kojima svakodnevno dodiruju lice, neke žene make up kistove čiste svakih tri do šest mjeseci, a neke – jednom godišnje!
Važno je razumjeti da se na kistovima ne skupljaju samo naslage šminke već i bakterije koje četkice skupljaju kad dodiruju vaše lice, ali i dok stoje u kupaonici. Za lijep i zdrav ten izuzetno je bitno redovito čistiti pribor kojim se šminkate, a to uključuje i spužvice kojima blendate make up te četkice za obrve. Sjetite se samo koliko vam se puta stvorio prištić među dlačicama obrva… Pinceta i četkica za obrve glavni su sumnjivci u tom slučaju!
Koji je pravi odgovor na pitanje “Koliko često treba čistiti kistove za šminku”?
Svakih 10 do 20 dana, smatraju stručnjaci, ovisno o tome koliko se često šminkate. Dakle, za besprijekornu higijenu vaših četkica najpoželjnije je temeljno pranje otprilike svaka dva tjedna.
Koji je najbolji način za čišćenje kistova za make up?
Postoje brojne profesionalne tekućine za čišćenje šminke no dovoljna će biti i posuda mlake vode s malo nježnog šampona. Odvojite dovoljno vremena kako bi svoje četkice temeljito oprali, a zatim ih dobro isperite i pustite da se osuše na zraku.
Neke žene čiste četkice antibakterijskim gelovima za čišćenje lica što može biti odličan završni korak.
Četkice za make up najbolje je sušiti na čistom ručniku, uz povremeno okretanje.
U ritmu dana koji često ne ostavlja prostora za predah, naše ruke ostaju tihi svjedoci svega što dodirujemo, nosimo i stvaramo. Upravo zato zaslužuju njegu koja je istodobno učinkovita, lagana i nenametljiva – poput Hello Sunday kreme za ruke, proizvoda koji u jednom potezu pruža hidrataciju, zaštitu i osjećaj profinjenosti.
Muška njega tijela posljednjih je godina doživjela tihu, ali izrazitu renesansu. Ono što je nekoć bilo tek usputni korak u jutarnjem ritualu – brzo sapunanje pod tušem – danas sve češće prerasta u promišljeno iskustvo, gdje gel za tuširanje više nije samo čistač, već mirisni pratilac, sredstvo samopouzdanja, pa i trenutak luksuzne introspekcije. Moderni muškarac sve jasnije razlikuje razine kvalitete, potreba i željenih učinaka, zbog čega je izbor pravog gela za tuširanje postao jednako važan kao i odabir parfema ili kreme za lice.
Prvi put u Hrvatskoj dostupan je laser koji definira nove standarde medicinskog pomlađivanja kože. Poliklinika Estera uvodi Alma Hybrid CO₂ – nagrađivanu hibridnu tehnologiju koja estetsku medicinu vodi u novu eru preciznosti i regeneracije, s rezultatima koje obični CO₂ laseri ne mogu dosegnuti.
U modernom svijetu, gdje svakodnevne obaveze, poslovni rokovi i društvene obveze stalno prijete da nas preplave, stres je postao neizbježan pratitelj naših života. No dok svi često svjesno osjećamo njegove psihološke posljedice – tjeskobu, umor, nesanicu ili nemir – ono što se događa ispod površine, na našoj koži, često ostaje neprimijećeno dok ne postanu očiti prvi znakovi starenja, iritacije ili nepoželjni estetski problemi.
Uspori za trenutak. Zamisli – dan je bio dug, misli još aktivne, lice primijetilo umor, možda čak i sjene ispod očiju, tekstura koja ne izgleda svježe niti odmorno.
Studeni je mjesec u kojem brkovi imaju misiju. Iza njih ne stoji samo pomodni trenutak, nego snažna poruka – podsjetnik muškarcima da se brinu o sebi, o svom zdravlju, tijelu i duhu. Movember je već odavno prerastao u globalni pokret koji potiče razgovor o onome o čemu se prečesto šuti: o muškom zdravlju, o prevenciji, o emocijama koje nerijetko ostaju neizgovorene. A možda je baš brijanje, taj svakodnevni ritual u kojem muškarac ostaje sam sa svojim odrazom, najbolji trenutak da se započne s promjenom.
Studeni već godinama nosi sasvim posebno značenje za muškarce diljem svijeta. Movember — mjesec brkova, svjesnosti o muškom zdravlju i tihih unutarnjih borbi koje muškarci rijetko izgovaraju naglas — postao je prilika da zastanemo, pogledamo se u ogledalo i upitamo: brinemo li se doista o sebi? Dok brkovi rastu kao simbol solidarnosti i samosvijesti, Movember sve češće prerasta u trenutak kada se muška rutina preispituje iz temelja — od zdravlja do njege, od unutarnje ravnoteže do vanjskog dojma.
U današnjem društvu, gdje se briga o osobnoj higijeni i izgledu sve više cijeni, muškarci sve češće pribjegavaju njezi intimnih dijelova tijela. Ovaj trend nije samo estetske prirode, već ima i značajan utjecaj na osobno samopouzdanje i opće dobrostanje. Međutim, kako bi se postigao željeni rezultat bez iritacija i nelagode, važno je pristupiti ovom procesu s pažnjom i odgovornošću.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.