Najiščekivanija suradnja iz svijeta influencerica: Sofia Richie i Matilda Djerf udružile snage
Dvije it-djevojke udružile su snage i izbacile neodoljivu kolekciju pidžama te popratne foografije koje su oduševile internet.
07 prosinca 2023
INSTAGRAM: @SOFIARICHIEGRAINGE
07 prosinca 202311:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kad se spoje stilovi američke it-djevojke koja je na scenu vratila old money izgled te slavne skandinavske influencerice koja već godinama pokreće trendove, nastaje ljupka kolekcija koja njihovim fanovima sada omogućuje da Božić provedu u komadima koje su za njih osmislile slavne influencerice. Sofia Richie i Matilda Djerf napokon su izbacile kolekciju o kojoj se već neko vrijeme šuškalo, a još bolje od same kolekcije su fotografije iz kampanje s kojih želimo posuditi baš sve, od vijenca za vrata Sofije Richie Grainge preko njihovih frizura pa do ideje za bež čarape na kaminu.
Sofia Richie i Matilda Djerf inspirirale su se retro uzorcima
U kolekciji koju su Sofia Richie i Matilda Djerf zajedničkim snagama osmislile prevladavaju nježni i luksuzni materijali, ženstveni krojevi te starinski uzorak s mašnicama.
Oversized pidžama u muškom stilu je već sad jedan od popularnijih modela, dok su ljupke hlačice s volanima u spoju s cami-potkošuljom također istaknute kao veliki hit među fanovima slavnih influencerica.
Matilda Djerf i Nicole Richie izjavile s kako su ovu kolekciju osmislile sa željom da bude nosiva tijekom cijele godine no šarmantna kampanja jedna je od najprofinjenijih božićnih vizija ove godine, ako volite pročišćen stil.
“Svi koji me poznaju znaju da sam osoba koja najviše voli biti kod kuće. Nema boljeg osjećaja od kompleta u kojem možeš živjeti 24/7”, izjavila je Sofia Richie koja je nedavno otkrila da je već godinama fan Matilde Djerf i njezinih kreacija.
Gdje kupiti kolekciju za spavanje i odmaranje koju su dizajnirale Matilda Djerf i Nicole Richie?
Kolekcija nastala u suradnji sa Sofijom Richie može se kupiti na službenoj stranici brendaDjerf Avenue, a cijene se kreću od 29 eura za mašnu za kosu pa do 69 eura za gornji ili donji dio pidžame koji se kupuju odvojeno.
Premda je u prodaju izašla tek prije nekoliko dana gotovo je cijela kolekcija već rasprodana.
Djevojke su izbacivanje zajedničke kolekcije proslavile velikom zabavom u Los Angelesu na kojoj su se pojavile brojne poznate influencerice.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.