Kultna scena, koja dolazi tijekom vrhunca filma, prikazuje lika Marka(glumi ga Andrew Lincoln) koji dolazi u dom svog najboljeg prijatelja, Petera(Chiwetel Ejiofor), kako bi bez riječi izjavio ljubav Peterovoj ženi, Juliet(Keira Knightley) koristeći boombox i rukom pisane kartice.
“On se zapravo pojavi u kući svog najboljeg prijatelja kako bi rekao ženi svog najboljeg prijatelja, slučajno ako mu ona otvori vrata: ‘Volim te’,” prepričao je redatelj te nadodao:“Mislim da je danas to (malo) čudno.”
Tijekom intervjua, Curtis je otkrio da je bio šokiran kada je saznao za reputaciju te scene.
Richard Curtis zažalio je snimanje poznate scene
“Prije sedam godina bio sam itekako iznenađen”, izjavio je pisac hita Notting Hill. “Netko me je namjeravao intervjuirati i rekli su: ‘Naravno, uglavnom nas zanima scena uhoda’, a ja sam rekao: ‘Koja je to scena?’ I onda su mi objasnili”.
“Sve što mogu reći je da je puno inteligentnih ljudi u to vrijeme bilo uključeno u film, a mi nismo mislili da je to scena uhođenja” nadodaje Curtis. “Ali ako je to sada zanimljivo ili smiješno iz različitih razloga onda, Bog blagoslovio naš progresivni svijet!”.
Ranije ove godine, dok ga je intervjuirala njegova kći, Scarlett, na književnom festivalu Timesa i Sunday Timesa u Cheltenhamu, Curtis je navodno izrazio kajanje zbog toga što je u film uključio nekoliko viceva o sramoti.
“Sjećam se koliko sam bio šokiran prije pet godina kada mi je Scarlett rekla: ‘Nikada više ne možeš upotrijebiti riječ ‘debela’”, rekao je scenarist filma Dnevnika Bridget Jones. “Vau, bio si u pravu. U mojoj generaciji nazvati nekoga bucmastim [bilo je smiješno] — u ‘Love Actually’ bilo je šala na tu temu. Te šale više nisu smiješne.”
Pisac “Ratnog konja” također se našao na meti kritika jer nije imao raznovrsniju glumačku postavu u svojim filmovima.
Da je znao kako, Richard Curtis bio bi ispred vremena
“Da, volio bih da sam bio ispred vremena. Budući da sam došao iz vrlo raznolike škole i gomile sveučilišnih prijatelja, mislim da sam se držao, po pitanju različitosti, osjećaja da ne bih znao napisati te dijelove,” iskreno je otkrio Curtis.
“Mislim da sam samo bio glup i u krivu u vezi s tim. Osjećao sam se kao da ja, moj casting direktor, moji producenti jednostavno ne gledamo izvan okvira”.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.