Iskreno govoreći, ovo nije modni trenutak koji smo očekivali, ali smo vjerojatno trebali.
Svijet je postao još više opsjednut Victorijom Beckham nakon Netflixovog hit dokumentarca Beckhamposvećenog njezinom suprugu Davidu, u kojem su gledatelji vidjeli drugu stranu modne dizajnerice – mnogo topliju i duhovitiju nego je to do sada bio dojam.
Sada je bivša pjevačica i modna dizajnerica pretvorila taj meme u majicu. Objavila je TikTok noseći bijelu majicu s podebljanim crnim natpisom, te u opisu napisala: “Tko ne voli majicu sa sloganom? Ja volim. I moram reći, moje pitanje za sve vas… u čemu vas je tata vozio u školu?“
“Tata me vozio, da, u Rolls Royceu”, rekla je smijući se i pokazujući kameri svoju majicu s natpisom „My dad had a Rolls Royce“.
Zatim je dodala isječak iz dokumentarca radi dodatnog objašnjenja i završila riječima: “U redu, ne mogu se više boriti protiv toga. Moj me je tata vozio u školu u Rolls Royceu.”
Majica košta £110,00 (nešto više od 127 eura) i dostupna je na web stranici njezine modne marke ili u njezinoj trgovini na TikToku.
Ovo nije prva majica Victorije Beckham s nekom od njezinih izjava
Na web stranici njezinog istoimenog brenda trenutno je dostupna još jedna bijela majica s natpisom „Fashion stole my smile“ (moda mi je ukrala osmijeh) i crna s bijelim natpisom “smiling on the inside” (smijem se iznutra).
Victoria 2017. u majici sa sloganom Fashion stole my smile.FOTO: PROFIMEDIA
Prvi slogan aludira na njezin intervju za Glamour iz 2012. u kojem je rekla: “Mislim da sam se prestala smijati tek kad sam se počela baviti modom. [Smijeh.] Moda mi je ukrala osmijeh! Ja sam stvorila ovu osobu.” Drugi se odnosi na intervju za Vogue iz 2015. u kojem je rekla “Iznutra se smiješim, ali osjećam da imam odgovornost prema modnoj zajednici.”
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Neke žene ne trebaju scenografiju — one su scenografija. Iva Radić, u svom posljednjem ljetnom izdanju, utjelovljuje eleganciju stare škole mediteranskog glamura, nalik Sophiji Loren koja se spušta niz kamene uličice Positana. Samo što Iva to radi s dozom suvremenog minimalizma, u nekom istarskom selu koje, pod zlatnim svjetlom predvečerja, djeluje kao kulisa talijanskog art filma.
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.
Kad je Severina prije više od deset godina prošetala dubrovačkim Stradunom u crnoj čipkastoj haljini dok su joj u susret dolazile časne sestre, modni svijet je zastao. Bio je to trenutak koji je podsjećao na kadar iz filma "Malena", ali bez scenarija i kamere – Severina je tada, u punoj snazi, stajala kao ikona senzualnosti i samopouzdanja, ne mareći za poglede ni pravila.
Zamislite da zakoračite u prostor i odmah osjetite nešto neuhvatljivo, ali snažno – toplinu koja vas zagrli, tišinu koja smiruje, ili možda blagu nelagodu koja vas natjera na razmišljanje. Ta prva, tihi susret između nas i prostora nije plod slučajnosti. To je emocija prostora – nevidljiva sila koja oblikuje naš doživljaj i odnose s mjestima u kojima živimo i radimo. U današnjem svijetu prepunom užurbanosti i vizualnih podražaja, ta emocionalna povezanost s prostorom postaje dragocjeni oslonac i izvor unutarnjeg mira.
Zamislite grad koji govori fotografijom. Grad koji ne skriva nesavršenosti, nego ih grli. Koji šapuće prošlost, a istovremeno diše budućnost. Ovog ljeta, upravo takav Zagreb možete doživjeti kroz objektiv Damira Fabijanića — jednog od najvažnijih hrvatskih fotografa, koji je gradske skele pretvorio u svoja izložbena platna.