Modna kuća zaslužna za najpopularniju haljinu 2000-ih pohvalila suradnju Barbare Repe i Danijele Martinović
Hrvatska pjevačica Danijela Martinović i stilistica Barbara Repe već su uigran modni duo, a sad su pohvale za njihovu suradnju stigle i od slavnog svjetskog brenda.
Premda je francuska modna kuća Herve Leger osnovana 1985. godine i modnim znalcima dobro poznata po fantastičnim lookovima koje je tijekom godina osmislio Hervé Peugnet, u komercijalnom smislu možda je najpoznatija haljina s tim potpisom – bondage haljina. Takozvanahaljina zavoj žarila je i palila dvijetisućitima, a baš sve djevojke tada su sanjale o haljinama i suknjama s potpisom Herve Leger, ili barem njihovim kopijama. Hrvatska stilistica Barbara Repe naslutila je veliki povratak te modne kuće i svoju klijenticu Danijelu Martinović nedavno odjenula u crnu haljinu kuće Herve Leger, u kojoj se spajaju dva trenda – peplum i bondage materijal.
Danijela Martinović i Barbara Repe dobile pohvale od samog brenda
Nakon što je Danijela Martinović oduševila okupljene na humanitarnom eventu udruge Marra Alturi te svoje obožavatelje na Instagramu svojom pojavom u ženstvenoj crnoj haljini, stigla je još jedna pohvala radu stilistice Barbare Repe.
Naime, sam brend Herve Leger na svom je Instagram profilu objavio fotografiju Danijele Martinović te tagirao stilisticu Barbaru Repe.
“Idete nekamo?” napisali su voditelji društvenih mreža legendarnog brenda uz fotografiju na kojoj glamurozna Danijela Martinovićsilazi niz stepenice.
“Drago mi je da je naš rad prepoznat i na svjetskoj razini.. hvala mojoj dragoj @barbara.repe na stylingu, @katica_topcic na frizuri i naravno.. @herveleger na objavi”, napisala je Danijela Martinović nakon što je doznala za objavu poznate modne kuće.
Barbara Repe i Danijela Martinović surađuju već dulje vrijeme
Hrvatska stilistica zaslužna je za modni makeover Danijele Martinović koji se dogodio otkako je ona preuzela stvari u svoje ruke, a koji je urodio brojnim odvažnim i hvaljenim outfitima u kojima je Danijela nastupila u emisiji “Zvijezde pjevaju”.
Upravo zbog Barbarinih vještina, lijepa pjevačica nekoliko je puta imala priliku prva nositi neki hit komad.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.