Predstavljena kampanja za neodgodivo dobru Bajaderu
Redizajn i kampanja napravljeni su ususret 70. rođendana Bajadere koji se obilježava iduće godine. Odvažne promjene u dizajnu ambalaže koje idu ukorak sa suvremenim estetskim normama, potpisuje agencija Bruketa&Žini&Grey.
Danas je u Kraš choco&caféu predstavljana redizajnirana Bajadera koju prati nova kreativna kampanja. Neodgodivo dobra Bajadera na ovom je događanju okupila poslovne partnere i agencije koje su radile na projektu.
„Bajadera je brend koji simbolizira sam Kraš. Imaju i na umu njenu prepoznatljivost i reputaciju među potroša ima, redizajnu i kampanji pristupili smo s posebnom pažnjom. Zadržavaju i kvalitetu okusa, Bajaderu približavamo i novim generacijama, sa željom da i oni otkriju koliko je neodgodivo dobra. Poruka kampanje je ono što Bajadera uistinu jest – užitak koji ne treba ekati“, rekao je Nikša Farac, direktor marketinga Kraša.
„Bila nam je čast po drugi put raditi redizajn Bajaderine ambalaže. Zadatku smo pristupili s poštovanjem kakvu brend s takvom tradicijom i značajem zaslužuje. Redizajn je suptilan kako bi proizvod zadržao svoju prepoznatljivost. Zadržava poznate elemente, ali neke od njih pročišćuje radi pristupačnijeg i modernijeg dojma. Tako su specifične zrakaste linije, koje asociraju na linije u presjeku samih čokoladica, sada pojednostavljene u suvremenije dijagonale. Te dijagonale asociraju na ukrasne omotne papire, ali i na lente uz koje ova kraljica pralina, i svatko tko ju kuša, dobiva svojevrsni kraljevski tretman“, pojašnjava Nikola Žinić, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Kreativni koncept kampanje potpisuje Saatchi & Saatchi, dok je za njenu provedbu zadužena agencija Šanavala Concept Store.
„Bajadera je svakako ikoni ni hrvatski brand, tako da i zaslužuje ikoni nu komunikaciju. Ovom kampanjom i filmom željeli smo prenijeti osje aj svega onoga što Bajadera je. Ona već odavno nije proizvod, Bajadera je osjećaj. Osjećaj koji nema smisla odgađati“, naglasio je Ivan Tanić iz Šanavala Concept Stora. Za novu kampanju napravljen je i televizijski spot u izvedbi Val produkcije.
Spektakularna od samog po etka, Bajadera se kao zaseban proizvod pojavila 1954. i otada predstavlja jedan od najpostojanijih Kraševih brendova, a svih ovih godina zadržala se u okvirima izvorne recepture i kontinuirane kvalitete.
U Zagrebu se ovog rujna ponovno otvara najintimniji dijalog koji suvremena umjetnost može ponuditi — onaj između gledatelja i kazališta koje ne traži odgovore, već nas poziva da ih zajedno potražimo. Festival svjetskog kazališta, već 22. godinu zaredom, pretvara grad u raskrižje velikih svjetskih pozornica, hrabrih autora i nezaboravnih izvedbi. Ove godine, od 13. do 27. rujna, četiri izuzetna naslova pozivaju nas da pogledamo dublje, slušamo tiše i osjećamo snažnije.
Ako vam je ormar ove sezone zazvao promjene, a vi sanjate o neodoljivim komadima koji će vaš stil podići na novu razinu — dobra vijest stiže iz XYZ-a. Ljetni popusti su u punom jeku, a sezonska rasprodaja donosi sniženja do nevjerojatnih -60% na kolekciju proljeće/ljeto 2025. Ovo nije samo još jedan sale – ovo je pozivnica u svijet modne elegancije, sofisticiranog dizajna i prestižnih imena, po cijenama koje se pamte.
Sarajevo u kolovozu ponovno postaje epicentar filmske emocije, dijaloga i svjetske umjetnosti – a ove godine, na crvenom tepihu 31. Sarajevo Film Festivala zasjat će i jedno izuzetno, prepoznatljivo lice koje spaja skandinavsku profinjenost, hollywoodsku prisutnost i umjetničku dosljednost. Stellan Skarsgård, švedski glumački velikan s preko 150 uloga iza sebe, dobit će Počasno Srce Sarajeva – priznanje koje nosi težinu emocije, povijesti i filmske baštine.
U svijetu filma, iza svjetala reflektora, crvenih tepiha i festivalskog glamura, kriju se tihi glasovi koji godinama traže svoje mjesto. Sarajevo Film Festival jedan je od onih koji im ga aktivno daje – ne samo simbolično, već kroz konkretne inicijative, strateške suradnje i nagrade koje mijenjaju pravila igre.
Ljeto je službeno u punom jeku, a pravo je vrijeme da osvježiš garderobu – i to onako kako to fashion znalci vole: uz genijalne popuste! Od 24. srpnja u svim Fashion&Friends i Fashion Company trgovinama diljem Hrvatske, ali i online na fashionandfriends.com, startaju ljetni popusti do nevjerojatnih -60%. Ovo je prilika koju ne smiješ propustiti ako želiš osvježiti svoj stil bez da pritom izdaš cijelu plaću.
Ljeto je napokon pronašlo svoju uniformu – i nosi miris oceana, prašinu teksasa i note boemske nostalgije. Ako ste ovih dana skrolali društvenim mrežama, velika je šansa da vas je već privukao jedan od najpoetičnijih i najslobodnijih stilskih trendova godine – coastal cowgirl.
Glumica i modna ikona nije očekivala pitanje o Labubu lutki. Njena zbunjena reakcija postala je viralna—ali i više od toga: otvorila je novo poglavlje modne debate o granici između trenda i osobnog stila.