U zagrebačkom street food i cocktail baru, Jellyfish In Space, jesen je donijela niz uzbudljivih noviteta na meniju, koji će zadovoljiti nepca zaljubljenika u dobru hranu. Okusi fusion Azije i latinoameričke kuhinje čine ponudu jela posebnom i neodoljivom, a ova kombinacija pozicionirala je popularno gastro odredište kao nezaobilaznu destinaciju za sve ljubitelje gastronomije i dobre zabave. Jellyfish je kroz 4 godine rada uspio stvoriti nevjerojatne i jedinstvene okuse koji zadovoljavaju i najistančanija nepca, a bez obzira na kulturnu preferenciju, svatko može pronaći harmoniju okusa koja će ga oduševiti.
Oduševite se specijalitetima u Jellyfish In Space cocktail baru
Bao Buns duck, harmoničan je spoj mekog kineskog kruha, sporo pečenih pačjih prsa, pico de gallo salse, kikirikija i voćnog umaka od maline i višnje. Kombinacija Bao Bunsa sa sočnom i sporo pečenom svinjskom potrbušinom nadopunjena je mrkvom, kikirikijem i teriyaki majonezom te pruža novu paletu okusa i mirisa. Patka kao glavni sastojak nalazi se i u neizbježnim tacosima koji s pico de gallo salsom, miješanom salatom, kikirikijem i malina/višnja umakom popularnom latinoameričko jelu daju sasvim novu dimenziju. Jesenski preobražaj dobile su i Gyoze koje na novi meni dolaze u dva različita okusa. Zaljubljenici u vege uživat će u tradicionalnom japanskom dumplingsu ispunjenom jabukama, umakom od cimeta i šećerom, dok će zaljubljenici u meso glad utažiti varijantom od svinjetine. Tu je i azijski klasik, sushi, Tuna uramaki nigiri dolazi u kombinaciji sušene rajčice, krem sira, avokada, krastavaca i pico de gallo salse, a Losos age ebi spoj je okusa lososa, kozica u tempuri, pesta, krem sira i avokada. Uz novitete na standardnom meniju, Jellyfish uvodi i dnevna tematska jela posvećena različitim zemljama, zahvaljujući kojima će posjetitelji moći istraživati okuse Grčke, Koreje, Amerike, Južne Amerike i Mediterana te i putovati kulinarskim svijetom. Ovo je prilika za jedinstvenu gastronomsku avanturu i upoznavanje različitih kulinarskih tradicija, a svaka zemlja donosi svoj jedinstveni pečat na jelovnik.
Osim hrane, jesenski meni obogaćen je i pomno osmišljenim koktelima koji uključuju kombinaciju voća i začina i odražavaju duh sezone. Ljubitelji klasika i zaljubljenici u nove okuse, imat će prilike uživati u: Amberu – Jim Beam black, maple sirup, tonik; Pumpkinsteinu – Botran 12 godina rum, pumpkin spice, soda; Sweety pie – Jack Daniels jabuka, apple pie sirup i soda; Cinnamon challenge – croatian rose craft gin, cinnamon syrup, ginger beer; Fatty beach – Beluga vodka, karamel sirup, cranberry sok i Sombrero cafe – Anejo tequila, miodula cafe, espresso, šećer.
Jellyfish In Space, kao i do sada, ostaje mjesto za dobar tjedni ili vikend izlazak uz svirke uživo, koje donosi program „Glazbeni tramvaj“. Više informacija o novitetima i aktualnim ponudama Jellyfisha nalazi se na službenoj Instagram i Facebook stranici.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.