Obilježavanje pola stoljeća kreiranja kvalitetne odjeće s puno stila privuklo je brojne ljubiteljice i ljubitelje Commine estetike iz cijele regije. Comma revija okupila je brojne poznate među kojima su bili: Iva Radić, Paula Sikirić, Marko Vuletić, Tatjana ‘Tajči’ Cameron, Anita Dujić, Mia Kovačić, Ivana Pirizović i mnogi drugi.
Pedeseta je godišnjica bila povod i za dizajniranje ekskluzivne kolekcije “50 YEARS ANNIVERSARY COLLECTION“ koja slavi različitost žena i ljepotu koja dolazi iz njihove posebnosti. Inspiracija za slavljeničku kolekciju je bogato nasljeđe brenda, a klasični komadi i krojevi zaživjeli su u obnovljenom i svježem ruhu.
COMMA revija dobrog stila
Na reviji su prikazana 34 looka koja su nosile manekenke, a usto još i 7 lookova koje su nosile poznate influencerice iz regije. Među njima su bile Elena Dizdar i Ivana Vukušić.
Kroz suptilnu igru različitim siluetama i modnim detaljima, prikazane su nježne i romantične dimenzije odjeće, a u stiliziranju dodani su elementi koji tradicionalno asociraju na “muški svijet” mode. Ovaj izazovan spoj romantičnog, senzualnog, odvažnog i samouvjerenog stila savršeno oslikava autentičnost svake žene koja odabire Comma odjeću.
Styling revije potpisuje Ana Nikačević, styling kose Keune, šminku Dajana Pajkić i brend Jane Iredale, a nakit zlatarnica Prahir. Za fina vina koja su oduševila nepca svih okupljenih pobrinuo se poznati istarski brend Meneghetti.
Osnaživanje žena
U Commi su ponosni što su već pet desetljeća dijelom života samouvjerenih žena i što im pomažu izgraditi njihov individualni stil, izraziti karakter i obogatiti iskustva. Popularni njemački brend od samih početaka koristi kvalitetne materijale i stvara kolekcije koje obiluju vrlo nosivim komadima za sve prilike, od poslovnih i onih za posebne prigode, do odjeće ležernijeg stila. Uvijek u trendu, a pritom uvijek vjerna svojoj estetici, Comma je u pola stoljeća izrasla u važan i prepoznatljiv premium brend.
Aktivna uloga u osnaživanju žena oduvijek je bila sastavni dio Comminog DNK. Nadilazeći tradicionalne rodne uloge, Comma od svojih početaka stvara modu koja odražava samouvjerenu ženu i potiče je da razvija svoje potencijale. Slogan proslave pedesetogodišnjice „PROUD OF YOU“ izražava duboku povezanost, poštovanje, ponos i zahvalnost svim ženama koje su se prepoznale u Comminim bezvremenskim idejama i kreacijama.
Električni automobili sve više postaju dio naše svakodnevice i donose značajne promjene u automobilskoj industriji i infrastrukturi. Kako tehnološki napredak utječe na proizvodnju električnih automobila? Koji su glavni izazovi u infrastrukturi potrebnoj za podršku električnim vozilima? Kako električni automobili mijenjaju tradicionalnu automobilsku industriju? Na ta ključna pitanja u Špici s Macanom odgovaraju Vedran Sorić, stručnjak za prodaju, digitalizaciju i nove tehnologije u prodaji, te Hrvoje Prpić, predsjednik Hrvatske nacionalne udruge za elektromobilnost, Strujni krug.
Alfred Keller, ugledni restoran u Boutique Hotelu Alhambra koji je ranije nagrađen Michelinovom zvjezdicom, ponovno je učvrstio svoju poziciju lidera u hrvatskoj gastronomiji, osvojivši prestižnu plaketu Gault&Millau i četiri kuharske kapice s ukupno 17 bodova. Povećanje je to u odnosu na prošlogodišnjih 16,5 bodova, što dodatno potvrđuje predanost restorana kulinarskoj izvrsnosti. Laureate za 2025. proglasilo je hrvatsko izdanje gastronomskog vodiča Gault&Millau.
Dvije žene, dva moćna glasa u svijetu poduzetništva i komunikacija, oblikuju globalne promjene svojim inovativnim pristupima. Tena, socijalna poduzetnica s iskustvom od Londona do Indije, redefinira poslovanje kroz društveni utjecaj. Karolina, savjetnica pri NATO-u i scenska umjetnica, spaja strategiju i kreativnost u jedinstvenu karijeru. Njihova priča inspirira – kako balansiraju brojne uloge i ruše granice profesionalnog izražavanja?
Dvije od tri majke (61%) imaju manje od sat vremena dnevno za svoje osnovne potrebe: Philips Avent poziva društvo da podrži majke i smanji pritisak s kojim se suočavaju pokretanjem novog Share the Care pokreta.
Maja Šuput oduševila obožavatelje kupaćim kostimom žute boje s 3D cvjetovima, dizajniranim od strane Magde Butrym, dok uživa u obiteljskom odmoru u Dubaiju.
Sjećate li se onih vremena kad je televizor bio u središtu obiteljskih druženja, mjesto gdje su se svi okupljali, smijali i razgovarali? Onaj veliki crni uređaj u kutu sobe, gdje je svaki trenutak proveden uz obitelj bio poseban.