Ne želimo da nas naša modna izdanja sputavaju u svim ljetnim planovima, ali želimo izgledati sređeno. I zato baš moramo izabrati najbolje modne detalje koje ćemo moći nositi svuda – od plaže do grada.
Srebrne ogrlice s bisernim detaljima
Bisere oduvijek povezujemo s ljetom. Odlično se slažu s prirodnim laganim materijalima, a sjajno pristaju i uz plavu boju koja je česti light motiv u ljetnim izdanjima. Posebno su efektne biserne ogrlice koje imaju srebrne ili pozlaćene elemente, a kada se nose uz jednodjelni badić, taj outfit se vrlo lako pretvori iz stylinga za plažu u večernju kombinaciju.
Efektne naušnice
Naušnice su nakit koji najčešće mijenjamo, ali i najviše nosimo. Od visećih do fiksnih naušnice pa sve do alki, one su najzahvalniji ljetni detalj za stiliziranje. Za plažu su idealne manje fiksne naušnice, dok će alke pristajati baš svim prilikama. One mogu biti ukrašene i sjajnim cirkonima, a onima koji imaju više rupica na uhu predložili bismo naušnice koje se mogu kupiti i nositi pojedinačno. Idealno za ear party, zar ne?
Narukvice
Jedino što ljeti želimo povezivati sa sportom su tennis narukvice. Za one koji ne znaju, to su narukvice ukrašene cirkonima ili dijamantima nanizanima u redu. Izrazito su elegantne, a možete ih pronaći i u više boja. Sjajno se slažu uz dnevne, ali i večernje stylinge te ih možete svrstati u onaj komad nakita koji baš nikada ne skidate. Onima koji ne mogu odoljeti bojama predložili bismo tennis narukvicu u jarkim zelenim ili plavim bojama. Sjajne tennis narukvice nose se od poslovnog sastanka do beach after partyja.
Sve spomenute modne detalje možete pronaći u novoj kolekciji srebrnog nakita u Argentumu. Ljetna kolekcija dostupna je na webshopu te u poslovnicama, a njihovi detalji baš uvijek izmame osmijeh na lice, bez obzira gdje ih nosili.
Aktualne popuste pogledajte na Argentum web stranici, a više o posebnoj akciji na zlatni nakit saznajte u blog postu.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.