Zara i Mattel pogodili ‘u sridu’: Kultni Barbie badić rasprodao se u samo jednom danu
Da Barbie manija zaista postoji dokazala je najnovija modna kolekcija nastala u suradnji brendova Barbie i Mattel.
18 srpnja 2023
PROFIMEDIA
18 srpnja 202319:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Da je Barbie groznica zahvatila svijet svima je jasno, no jedan je poznati modni brend dokazao da je opsesija lutkicom koju u novom filmu glumi Margot Robbie ozbiljna i kod “odraslih djevojaka”.
U posljednjih nekoliko mjeseci Mattel i produkcijski tim filma Barbie udružili su se s brojnim poznatim brendovima i svijet preplavili ružičastom bojom pa smo tako doznali da zahvaljujući Airbnb-u imamo priliku boraviti u pravoj Barbie kući na plaži Malibu te da nam je potrebna cijela kolekcija ružičastih kozmetičkih proizvoda kako bismo u stvarnom životu zablistali poput slavne lutkice.
Kad je u internetskoj trgovini high street brenda Zara osvanula dugoočekivana modna suradnja s brendom Mattel, odrasle obožavateljice filma Barbie i Margot Robbie pohrlile su na stranicu, no zanimljivo je da najprodavaniji komad iz kolekcije – uopće nije ružičast.
Kolekcija Zara i Mattel otkrila je da svatko može biti Barbie
Zamišljena kao superžena koja može biti što god poželi – od doktorice do astronauta, lutkica Barbie savršeno je predstavljena u kolekciji popularnog modnog brendaZara koji je u suradnji s Mattelom osmislio izuzetno nosive modele koji će uskoro preplaviti gradske ulice.
Haljina pepita uzorka kakvu Margot nosi u filmu, ružičasti kombinezon, satenska pidžama, i mini haljina boje fuksije, samo su neki od komada koje su Barbie obožavateljice sa zadovoljstvom spremile u svoju virtualnu košaricu, no kao apsolutni hit kolekcije pokazao se crno-bijeli kupaći kostim koji je 1959. godine nosila prva Barbie, a koji je zapravo nevjerojatno atraktivan i nosiv “na ozbiljan način”.
Ovaj kupaći kostim, kakav u filmu nosi i Margot Robbie, u samo se nekoliko sati rasprodao u svim veličinama po cijeni od 35,95 eura, a ako ne možete prežaliti što ga niste “ulovili”, na Zarinoj se stranici možete upisati na listu čekanja i nadati se najboljem.
Do tad se možete utješiti retro naočalama ili crnim štiklama-natikačama koji su također dio kultnog stajlinga najslavnije lutke na svijetu.
Uživajte u još nekim hit komadima iz kolekcije koja je u samo jednom danu osvojila ljubiteljice ženstvene mode!
U svijetu koji se stalno ubrzava, sve više nas traži način da uspori. Da diše. Da pronađe ravnotežu između ritma grada i tišine prirode. Upravo iz tog kontrasta rađa se novi modni val — onaj koji ne traži da biramo između stila i udobnosti, već ih spaja u savršenu cjelinu.
Listopad je mjesec ružičaste vrpce, mjesec u kojem se svijet zaogrće simbolima podrške, hrabrosti i borbe protiv raka dojke. No, ovog listopada, poznati domaći brend nakita Cloud&Co donosi priču koja nadilazi simbole – priču o stvarnim ženama, njihovim tijelima, njihovoj snazi i nježnosti. U suradnji s udrugom Marra Altrui i njezinim projektom Ona – The Art of You, Cloud&Co izlog u Preradovićevoj 9 postao je mjesto gdje se umjetnost, empatija i iscjeljenje susreću u najosobnijem mogućem obliku.
U svijetu mode, koji se sve brže kreće i u kojem trendovi traju tek koliko jedan scroll, Chanel ostaje ono rijetko, gotovo mitsko mjesto tišine, tradicije i promišljene ljepote. Nova proljetno-ljetna kolekcija za 2026. godinu, nazvana Une Conversation, otvara prostor koji nadilazi vrijeme i granice – prostor u kojem razgovaraju dvije figure: Gabrielle Chanel, žena koja je redefinirala žensku siluetu, i Matthieu Blazy, novi umjetnički direktor modnih aktivnosti kuće Chanel, koji njezino nasljeđe prevodi u suvremeni jezik slobode, osjećaja i snage.
U trenutku kada svijet mode traži autentičnost, mirnoću i bezvremensku ljepotu, vijest da Nicole Kidman postaje novo zaštitno lice kuće Chanel djeluje poput povratka ravnoteži. Glumica s nagradom Akademije, žena iznimne gracioznosti i suptilne snage, utjelovljuje sve ono što Chanel od svojih početaka znači – nije riječ samo o modnoj kući, već o ideji slobodne, samosvjesne i besprijekorno elegantne žene.
Kada je Kelsey Randall 2015. godine pokrenula svoj istoimeni modni brend, na vrhu njezine liste želja stajalo je jedno ime – Taylor Swift. Bila je to maštarija koja je u sebi nosila notu nemogućeg, no desetljeće kasnije ta se maštarija pretvorila u priču dostojnu filmskog scenarija. Danas njezine kristalima optočene kreacije blistaju na omotu novog albuma „The Life of a Showgirl“ i u videospotu za vodeći singl „The Fate of Ophelia“, a svijet je napokon dobio priliku zaviriti iza zavjese i otkriti kako je nastao jedan od najdojmljivijih modnih trenutaka karijere najpoznatije pop zvijezde današnjice.
S prvim hladnijim danima na scenu stupa nova kolekcija “THE ELFS” za jesen/zimu 2025. – oda ženskoj snazi, ljepoti i umjetnosti odijevanja koja ostavlja bez daha. Riječ je o kolekciji koja ne samo da potvrđuje prepoznatljiv DNK brenda, već ga i redefinira: elegancija, provokacija i vrhunska izrada spajaju se u savršenom balansu, donoseći modu koja je istovremeno skulpturalna i živahna.
U svijetu koji često jurca za kratkotrajnim trendovima, IZAKOVA donosi priču o odjeći koja se ne nosi samo jednom, nego se s ljubavlju čuva, prenosi i reinterpretira. Nova kolekcija za sezonu jesen/zima 2025., nazvana The Herbarium, inspirirana je tihom snagom prirode i idejom herbarija kao arhiva uspomena. Kao što se biljni otisci nježno polažu u stranice albuma, tako IZAKOVA bilježi taktilne siluete, ručne tehnike i emotivnu nosivost, stvarajući komade koji se s vremenom pretvaraju u osobne priče svojih vlasnica.