Svoju će novu kolekciju inspiriranu sveprisutnim #balletcore trendom, s iznimno slatkim babydoll haljinama predstaviti u Francuskom paviljonu, u subotu 22. travnja u 12 sati. Bit će to najava trećeg izdanja modne platforme Atelier, koji će se pod imenom The Future, održati od 3. do 5. svibnja, u zagrebačkom Z Centru.
Kako koketno! Upravo tom uzrečicom najlakše se opisuje iznimno ženstveni stil prenaglašene, slatke djevojačke estetike koji posljednjih godina doživljava svoju renesansu. Nježni volani, prozračna, gotovo lepršava čipka, romantične mašne (mnogo mašni!), izvezeni detalji ljubavi i vrpce, dio su aktualnog koketnog izgleda s potpisom Martine Čičko Karapetrić i Morane Tomašević koje stvaraju u atelieru Boudoir.
Njihova estetika već je s prvom kolekcijom 2001. godine bila jasno definirana kao vrlo ženstvena, pozivajući da se s njima i u njihovom dizajnu prepustite lijepoj strani života, svemu onome što je romantično i lijepo, poput čipke, rumenih obraza, lijepih dodataka za kosu i nijansama koje slave nježnu stranu žene. Baš poput balerine koja se upravo sprema izaći na pozornicu, samo u stvarnome životu. To je coquette core, koji je utkan u svaki šav nove kolekcije Boudoir.
“U svijetu poznatih, jednoj se slavnoj osobi često pripisuje populariziranje stila koketne estetike — riječ je, naravno, o Lani Del Rey koja je autentično svoja, koketna, pomalo misteriozna i tako seksi. Lana je ta živa lutkica, ta koketa, koja živi ovaj stil kada stoji pred publikom. Upravo zbog svega toga, ovog proljeća lebdite na svome oblačiću visoko iznad svih u Boudoir haljinama, kojima ćete proslaviti svoju ženstvenost, naglasiti ono najljepše i zaboraviti na ubrzanu svakodnevicu“, poručile su sestre Boudoir.
Fotografije kampanje kojom najavljuju svoju novu kolekciju potpisuju sestre Boudoir. Ispred objektiva je Petra Gović iz Midikena. Za make up je bio zadužen Profokus, a za kosu Cotril. Treće izdanje modne platforme Atelier, koja je nastala s idejom očuvanja tradicije domaće modne industrije te predstavljanja najnovijih modnih kolekcija uživo, održat će se od 3. do 5. svibnja u zagrebačkom Z Centru. Otvorenje će ponovno obilježiti dvojac ELFS koji u srijedu 3. svibnja donose pravi modni show kojim će predstaviti novu proljetno-ljetnu kolekciju. U četvrtak, 4. svibnja, na rasporedu je BITEMYSTYLE Zorana Aragovića koji će se također predstaviti samostalnom revijom. Petak je rezerviran za šest sjajnih dizajnerskih imena – LukA, Martina Herak, Marina Design, Jalize, ANSON’S show i Arileo pokazat će svoje proljetno-ljetnu modne vizije te zaokružiti još jedno izdanje zagrebačkog Ateliera.
Partneri trećeg izdanja Ateliera su OPEL, Z centar, Jana Vitamin, De Longhi, Profokus, Cotril, Salon Premium, aROMA, Absolut, Antonio Dodić, Hespo te Alibi produkcija.
Više informacija o nadolazećem modnom događanju možete pronaći na službenim kanalima – Facebook i Instagram stranici te You Tube kanalu.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.