Očaravajuća nova kampanja branda Lei Lou by Alex Dojčinović uvodi nas u proljeće
Veliki povratak na modnu scenu u posljednje su vrijeme doživjele uske, rastezljive haljine koje su od samih početaka bile zaštitni znak ove domaće modne kuće.
Svijet kakav je nekad bio, pomalo mističan i u prvoj brzini, sve je jasnije, postaje tek dio nekih lijepih, nostalgičnih uspomena, dok je ovaj danas prilagođen generacijama koje život žive punim plućima i nemaju namjeru stati. Upravo je zato nova Lei Lou kampanja inspirirana društvenim mrežama i načinom na koji ih doživljavaju nove generacije milenijalaca.
Oni su im udahnuli novi život i pretvorili ih u platforme na kojima je predstavljanje modnog stila tek mali segment, dok su izražavanje stavova i osobnosti ono što ih izdvaja u masama.
Zaštitno lice nove kampanje brenda Lei Lou by Alex Dojčinović je Sara Biuk
Tu modernu Lei Lou djevojku pred objektivom Maje Kljaić savršeno je utjelovila Sara Biuk koja, kao prava modna kameleonka može biti u isto vrijeme oštra i senzualna, baš kao komadi iz nove kolekcije.
Veliki povratak na modnu scenu doživjele su uske, rastezljive haljine, koje su od samih početaka prije gotovo dva desetljeća, bile zaštitni znak ove domaće modne kuće. Aleksandra Dojčinović ih ovom kampanjom vraća na velika vrata, doduše ipak u nešto drugačijem stilu nego nekad.
Redizajnirani Lei Lou bestseller danas više nije tek osnovni komad, on dolazi u više dužina i krojeva, a često je razigran volumenom, uzorcima ili prorezima kako bi pristajao baš svim generacijama.
Lei Lou by Alex Dojčinović donosi trend ponavljanja u modi
Ponavljanje u modi je zapravo trend koji su prihvatile gotovo sve vodeće svjetske modne kuće: Ono se odnosi ili na redizajn nekoć popularnih modela ili na nove kolekcije u kojima su printeve zamijenili monokromatikom, što olakšava toliko potrebno ponavljanje odjeće u svijetu u kojemu vlada konzumerizam.
Na istom je tragu i ova Lei Lou kolekcija. Kampanja jasno pokazuje da dobro krojenu jednobojnu haljinu možete ponavljati nebrojeno puta, mijenjajući tek detalje, poput divnog nakita s Aleksandrinim potpisom ili sunčanim naočalama iz brenda Optica La Vie. Kolekcija, koja je već dostupna u internetskoj trgovini branda i u Lei Lou butiku u Ilici 15, odlična je najava ljetne sezone kojoj se svi radujemo, a koja je u Lei Lou režiji uvijek posebno raskošna i zanimljiva.
U impresivnom ambijentu povijesne tvrđave, Duchess je još jednom potvrdio status brenda koji modu pretvara u doživljaj. Ove godine naglasak je bio na Cruise kolekciji dizajnera Antuna Tina Brišara – raskošnoj, senzualnoj i istovremeno profinjenoj, oblikovanoj od najfinijih materijala koji podjednako odišu luksuzom i lakoćom.
Kada se luksuzni automobilski brend spoji s tehnološkim pionirima u optici, rezultat ne može biti ništa manje od pravog spektakla. Lexus i Revo udružili su snage i kreirali ekskluzivnu kolekciju sunčanih naočala koja briše granice između mode, performansi i futurističke tehnologije.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Jesen je sezona kada priroda pokazuje svu svoju raskoš boja – od zlatnih nijansi lišća do bogatih tonova cvijeća. Upravo tada na scenu stupaju biljke koje ne samo da preživljavaju hladnije dane, nego unose toplinu i šarm u svaki vrt, balkon ili dnevnu sobu.