Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija: Pogledajte najveći izbor vjenčanica do sada
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Kolekcija ne počiva na jednom dominantnom pravcu, nego se modeli međusobno nadovezuju i zajedno čine cjelinu u kojoj različite estetike prirodno koegzistiraju. U ponudi se nalaze jednostavne i čiste forme, modeli s naglašenim teksturama, strože krojene siluete i mekši, fluidniji oblici, a sve je oblikovano s jednakom pažnjom prema proporcijama i funkciji.
Materijali su odabrani tako da podrže svaki model u njegovoj konstrukciji. U uporabi su čipka, reljefni žakard, til, glatke mat površine i ručno izrađeni dekorativni elementi, a svaki je materijal primijenjen ondje gdje naglašava liniju, daje volumen ili unosi lakoću. Na taj se način jasno vidi dizajnerski pristup u kojem se konstrukcija i materijal usklađuju u stabilan i precizan oblik.
Kampanja je zamišljena minimalistički, pa vizualni koncept naglašava liniju, teksturu i siluetu bez dodatnih elemenata koji bi odvlačili pozornost. Svaki je model prikazan tako da se jasno vidi njegova konstrukcija i cjelokupan dojam koji ostavlja u prostoru.
Dizajneri navode da je cilj bio stvoriti kolekciju s većim rasponom izraza, ali bez odstupanja od temeljnog rukopisa brenda. U procesu ne polaze od trenutačnih trendova, nego od odnosa mjere, konstrukcije i materijala, a takav pristup omogućuje da se različiti tipovi mladenki prepoznaju u istom sustavu estetike. Kolekcija zato nudi jednostavnije linije, bogatije teksture i jasnije definirane modele, a sve pristupačno u jedinstvenom i uravnoteženom dizajnerskom okviru.
Kampanja predstavlja samo dio kolekcije koja sadrži 30 novih modela. Svi modeli bit će dostupni za isprobavanje od 6. prosinca u eNVy room showroomu, uz obveznu najavu termina na broj 099 232 2939. Početkom godine bit će objavljena i cjelovita lookbook kampanja s detaljnim prikazima svih modela.
Kolekcija je namijenjena mladenkama koje žele jasnu ponudu bez kompromisa. Ponuda obuhvaća minimalizam, raskošnije teksture, kratke i duge siluete, arhitektonski oblikovane modele i prozračnije varijante, a sve je izvedeno unutar istog preciznog dizajnerskog identiteta. Svaka haljina zadržava karakter brenda, ali ostavlja prostor mladenki da u njoj pronađe vlastiti izraz.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
U svijetu mode, gdje sezonalnost često nadglasava tihe vrijednosti poput trajnosti i preciznosti, nova kolekcija Structura brenda Becha dolazi kao promišljena oda konstrukciji, teksturi i suverenoj jednostavnosti. Ona ne traži pažnju – ona je zaslužuje. Svaki komad iz ove kolekcije nosi sa sobom ideju o ženi koja gradi svoj svijet, odvažnu i mirnu istodobno, čvrstu u formi, a ipak podatnu u pokretu.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.