Ovo je događaj koji je pretvorio Jarun u hrvatsku prijestolnicu ljepote, pokreta i dobrog života
Ako ste 15. studenoga prolazili zagrebačkim Jarunom, vjerojatno ste osjetili nešto drugačiju energiju u zraku – onu mješavinu adrenalina, dobrog ritma, svježeg zraka i zaraznog entuzijazma koja se pojavi samo kada se puno ljudi okuplja oko jedne ideje. A ideja prvog Beauty Marathon by UFF®+ bila je jasna: spojiti pokret, ljepotu iznutra i moderni wellbeing u događaj kakav do sada kod nas nismo imali.
U mjesecu koji je globalno posvećen trčanju, Jarun je postao epicentar zdravih navika i pozitivne energije. UFF® funkcionalna pića – već dobro poznata svima koji žive aktivno i prate suvremene trendove wellbeing kulture – bila su u središtu priče. Kreirana kako bi podržala energiju, metabolizam, izdržljivost, fokus i regeneraciju, ova pića pretvorila su prve metre maratona u mali wellness ritual koji počinje na startu, a nastavlja se kroz cijeli dan.
Već pri registraciji u zraku se osjećao festival dobrih vibracija. Redovi za startne brojeve pretvorili su se u spontan beauty & energy korzo: sudionici su isprobavali UFF® funkcionalne napitke – HANGOVER, FAT BURN, COLLAGEN, PROTEIN i WATER + OXYGEN – dok su DJ Matthew Bee i trener Jan Vlašić stvarali atmosferu kakvu ne doživiš na običnoj utrci. Ovo je bilo nešto više. Ovo je bilo iskustvo.
A iskustvo je bilo i to da su rame uz rame trčali rekreativci, ljubitelji zdravog života, influenceri, mediji i ugledni gosti. Posebnu pažnju privukli su glumac Goran Grgić i nogometaš Lovro Majer, koji su bez zadrške podržali ideju da ljepota života počinje – pokretom.
Zajedničko zagrijavanje predvođeno Vlašićem pretvorilo je početak utrke u mini fitness show, dok su Mario Valentić i Ankica Dobrić, voditelji programa, svojim energičnim stilom dodatno podignuli raspoloženje. Kada su trkači konačno krenuli, Jarun je na trenutak dobio novi identitet – onaj modernog, vibrantnog, urbanog centra koji zna kako disati uz ritam zdravog i aktivnog života.
Na ciljnoj liniji čekala je gastro ponuda Chefs Cateringa, UFF® refresh zona i završni DJ set – savršen završetak jutra provedenog u pokretu. A proglašenje pobjednika pokazalo je da su, osim energije i osmijeha, neki kući ponijeli i konkretne nagrade: Mateo Čulina (najbrži u muškoj kategoriji) i Helena Halužan (najbrža u ženskoj kategoriji) osvojili su po 1.000 eura, dok su drugi i treći trkači ponijeli medalje i – jednako važan – osjećaj uspjeha.
Podrška Grada Zagreba, koju je ispred Ureda za zdravstvo istaknula Mirela Šentija Knežević, dala je događaju dodatnu vrijednost: možda je ovo bio prvi beauty maraton, ali po svemu sudeći – bit će ih još. To je potvrdio i Jakov Milanović, direktor UFF-a i pokretač cijelog projekta, jasno najavljujući ambiciju da Beauty Marathon by UFF®+ postane tradicija i putujući festival zdravlja.
Snažnu podršku dali su i partneri koji već godinama promiču aktivan životni stil: Živjeti zdravo, Petrol, Adria Oil, Aircash, Ambasador Split, Jadran Hotels & Camps, Vrutak, Wolt, Kempinski, Floria, Fisherija, Spar, Lemongarden, Arena Hotels, PtrAm, Hilton, Amadria Park, Meneghetti, Valamar, Kaufland i Carpe Diem Beach.
Ako je i postojala sumnja može li trčanje biti više od treninga – ovaj događaj ju je potpuno uklonio. Ovdje se trčalo za energiju, za ljepotu, za zajedništvo, za sebe. Ovdje se trčalo da se podsjetimo da se dobro osjećati može biti stil života. I da ljepota – ona prava, ona iznutra – počinje baš ovakvim trenucima.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.