Otkrijte čaroliju: Nova La jupe blagdanska kolekcija koju ćete poželjeti nositi odmah
Postoji nešto u prosincu što se teško objašnjava riječima — onaj tihi sjaj koji se uvlači u ulice, domove i misli, pretvarajući poznate prizore u male, privatne čarolije. Upravo taj osjećaj polaganog usporavanja, vraćanja toplini doma i iskonskim vrijednostima blagdana, poslužio je kao nadahnuće za novu kolekciju La jupe brenda. Već deset godina prepoznatljiv po haljinama koje nose emociju, La jupe ove sezone priča možda svoju najnježniju blagdansku priču dosad.
Dizajnerica Sanja Dujmović vraća se simbolici svečanosti — pripremama za božićne večere, domjenke koji donose smijeh i susrete, trenucima u kojima se ženstvenost želi izraziti profinjeno i nenametljivo. Inspiraciju je pronašla u zimskim uličicama Ljubljane, gradu koji, okupani svjetlucavim lampicama i mirisima adventa, postaje idealno platno za blagdanske fantazije. U takvom ozračju nastala je kolekcija koja slavi romantičnu, profinjenu i smireno samouvjerenu ženu — onu koja njeguje tradiciju, ali hrabro nosi suvremeni sjaj.
Nova kolekcija donosi raskoš materijala i tonova koji utjelovljuju blagdanski duh. Pliš, čipka izraženih tekstura, perlice i precizni krojevi čine temelje modela osmišljenih za večere, zabave i svečane trenutke koji obilježavaju kraj godine.
Bordo haljina ukrašena sitnim, ručno apliciranim perlicama te baršunastim bretelama s prepoznatljivom La jupe mašnom, djeluje poput moderne interpretacije klasične blagdanske elegancije. Duboko zelena haljina, minimalističkoga, ali izrazito profinjenog kroja, idealna je za žene koje žele zadržati smirenost forme uz dozu luksuza. Purpurna interpretacija kultnog modela Kora donosi sofisticiran spektar glamura, dok crna perličasta haljina ostaje bezvremenska večernja uniforma.
Posebnu pozornost privlači zagasito roza haljina, punog kruga i nježno naglašenog volumena. Gola leđa i duga mašna stvaraju bajkoviti moment, idealan za trenutke u kojima se želite osjećati kao glavni lik vlastitog prosinačkog filma.
Najavljujući estetski zaokret La jupea, dizajnerica predstavlja modele Lanka i Nadia — haljine koje donose novu razinu couture senzibiliteta. Njihov najposebniji element jest voluminozna, odvojiva kragna izrađena od bogate čipke. Oversize forma, profinjena tekstura i mogućnost stiliziranja s drugim odjevnim komadima čine je ne samo modnim izrazom, nego i statement dodatkom koji transformira svaki styling.
Haljine dolaze u crnoj i bijeloj boji, naglašavajući kontrast tradicije i suvremenosti. Čipka je teksturirana, s reljefnim bordurama koje krojevima daju svečani, ali nenametljiv karakter. Ovi modeli utjelovljuju ideju tihog luksuza — onog koji se ne hvali, već se osjeti.
U ulozi La jupe žene ove sezone našla se Ema Mur, čija je suptilna, ali snažna ženstvenost idealno utjelovljenje brendovske estetike. Fotografkinja Karmen Poznić Božić svojom je vizualnom pričom uhvatila ono najvažnije — emociju. Tihi sjaj materijala, profinjene pokrete i sve ono što haljinu čini više od odjevnog predmeta: intimni trenutak posvećen sebi.
Kolekcija slavi žene koje su tijekom blagdana srce svakog doma — one koje okupljaju, brinu i stvaraju atmosferu topline. Haljine tako postaju ritual, mali trenutak luksuza koji svaka žena poklanja sebi, podsjetnik da je njezin osjećaj posebnosti jednako važan kao sve ono što daruje drugima.
Nova blagdanska kolekcija dostupna je u La jupe showroomima u Zagrebu i Mostaru, uz prethodnu najavu za personalizirano iskustvo. Za one koji žele istražiti ponudu bez žurbe i iz topline vlastitog doma, dostupna je i putem službenog web shopa.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.