Ovo je kolekcija o kojoj svi pričaju – Lunilou odijeva Hrvatsku za Deflimpijske igre u Tokiju
Suradnja s Hrvatskim deflimpijskim odborom prirodno je proizašla iz poziva Olivera Lušića, predsjednika Hrvatskog sportskog saveza gluhih i kapetana rukometne reprezentacije gluhih, dugogodišnjeg prijatelja brenda koji je u Lunilou prepoznao iste vrijednosti: odgovornost, trajnost i dizajn s razlogom. U godini koja obilježava stotu obljetnicu Deaflympicsa (prvi put održanih 1924. u Parizu), hrvatska delegacija nastupit će u kolekciji osmišljenoj da bude profinjena, moderna i funkcionalna - baš onako kako se ponos nosi i izvan pozornice.
Kolekcija je nastajala deset mjeseci i donosi promišljen “vintage sportswear” pristup koji prelijeće u suvremeni streetwear. Boje su inspirirane nacionalnim simbolima, ali u prigušenijim nijansama koje daju elegantan, aktualan karakter i spontano se stapaju s jeseni. Izrađeni su ključni komadi: polo majica, hlače, vodootporna bomber jakna, kožnati remen, čarape i marama. Tekstilni dijelovi nose GOTS certifikat—potvrdu organskog podrijetla i visokih ekoloških i etičkih standarda, dok je bomber funkcionalan i izdržljiv, dizajniran da traje mnogo dulje od samo jedne sezone.
“Željeli smo Hrvatsku predstaviti dostojanstveno – rezultatima i izgledom. U Lunilou smo našli partnera koji dijeli naše vrijednosti. Kolekcija je elegantna, prepoznatljiva i prava za trenutak na otvaranju,” kaže Oliver Lušić, sažimajući duh suradnje u nekoliko riječi. Izabel Kovačić dodaje: “Ova nam je suradnja prilika da kroz dizajn podržimo inkluziju i različitosti. Sportaši su nas osvojili profesionalnošću i timskim duhom, a kolekcija donosi svjež, promišljen odmak od klasičnog sportskog izgleda.”
Na Deflimpijskim igrama se start utrka ne označava pucnjem nego svjetlosnim signalom -sport se prilagođava komunikaciji, a ne obrnuto. I zato geslo “Enjoy Communication Together” u Tokiju ne zvuči kao parola, nego kao praktično pravilo igre.
Hrvatska delegacija u Lunilou kolekciji želi upravo to: izgled koji s ponosom predstavlja zemlju, priča o održivosti i inkluziji i jednako dobro funkcionira u protokolu, na tribini i u svakodnevici. Optika Anda ustupila je naočale za snimanje, a mi dodajemo još jedan detalj iza pozornice – suradnja je krenula vrlo jednostavno: porukom čovjeka koji voli sport i modu i koji je Lunilou već nosio. Odande je sve teklo glatko, uz puno rada i malo onog “dobrog nervoza” osjećaja koji prati velike trenutke.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.