Dodjela Grazia Best of Beauty 2025 nagrada okupila je lidere beauty scene u izvrsnoj atmosferi
Riverside Garden sinoć se pretvorio u mjesto fantastične atmosfere u znaku beauty industrije. U povodu treće dodjele Grazia Best of Beauty nagrada, lideri beauty industrije okupili su se kako bi odali priznanje najboljima u protekloj godini.
Kao časopis koji ima tradiciju dugu više od 80 godina, Grazia je ponosno predstavila brendove i proizvode koji otišli korak dalje u inovacijama. Čitateljice i čitatelji Grazije tijekom tri su mjeseca glasali za svoje favorite u grani koja spaja kozmetologiju, medicinski i znanstveni pristup, a povrh svega i autentičan storytelling. Dobitnicima je uručena posebna statua koju je osmislio i izradio Nenad Sovilj, poznati hrvatski dizajner nakita čiji se rad na sceni ističe upravo unikatnošću.
Među brojnim poznatim licima koja nisu propustila Grazia Best of Beauty 2025 bili su Iva Šarić, Katarina Baban, Martina Stjepanović Meter, Sementa Rajhard, Lena Medar, Marina Matić, Lana Gojak, Miran Kurspahić, Ivana Pirizović, Tena Sakar Vukić, Anja Dujaković, Ivana Mišković, Meri Goldašić, Niko Čuturić i brojni drugi.
Jedna od najvećih atrakcija bio je automobil MG Cyberster, koji je plijenio pažnju besprijekornim stilom i preciznošću u svakom detalju izvedbe. Postao je idealna kulisa za nezaboravne fotografije uzvanika.
Dobitnici nagrada, beauty entuzijasti, partneri i prijatelji časopisa Grazia proslavili su novitete i postignuća u sjajnoj atmosferi, uz gastro delicije i pića među kojima su se isticala vina Roso i prirodni sokovi OPG-a Rossi. Gosti su uživali u osvježavajućim koktelima na bazi poznatih japanskih alkoholnih pića – Roku gina i Haku vodke – te Pelinova pelinkovca, u kombinaciji s Fentimans premium tonicima, bez umjetnih zaslađivača i bojila, a za okrepu je doskočila voda by Fashion&Friends.
Cijeli je doživljaj zaokružio nastup plesne skupine Universe Dance Crew i odlična glazba za koju je bio zadužen DJ Yesh.
Toplim jesenskim nijansama i besprijekorno usklađenim dekorom, prostor je pretvoren u pravu oazu elegancije zaslugom maštovitog tima Cvit Happens.
Tko je sve osvojio nagradu?
Best of Beauty nagrade i ove su godine dokazale da naše tržište nudi ne samo vrhunske svjetske proizvode nego i domaće brendove čija kvaliteta i inovativnost mogu stati uz bok najvećim imenima beauty industrije. Dobitnike je proglasila voditeljica Edina Pršić Babić, a dodjeljivale u kategorijama Skincare, Make-up, Haircare, Bodycare, Fragrance i Experience.
Dobitnicima specijalnih nagrada za postignuća u industriji proglašeni su Bluewater, Essence, Skin1004, Afrodita, Batiste, Biobaza, Byphasse, Immortella, ISDIN, La Piel, Martiderm, Melem, Milani, Reviderm, Rosa Herbal, Sabrina Carpenter, Smoothskin, SVR, Wella Professionals.
U kategoriji SKINCARE nagrađeni su Esensa Mediterana, Eveline Cosmetics, Weleda, Gorsen, DalmaVita BIO, SVR, Dr. Vivian Estetics, Chanel, Medicube, Combusten, Nikel, Reviderm. U kategoriji MAKE-UP dobitnicima su proglašeni Chix, Kallos, Catrice, La Piel, L’Oréal, Pupa, JN Beauty, Melem, Milani, Melem x Kiki.
U kategoriji HAIRCARE nagrade su ponijeli Uriage, ZEO, Cotril, Mjuuk, Nuggela & Sule, Kyorganic.
U kategoriji BODYCARE slavili su Carroten, Filorga, Pupa, Fraktal, Jana Nails, Rich Nails, Korres, Carnium Botanicals, Eveline Cosmetics, Auraxol, ESI, La Piel, Borotalco, ISDIN.
U kategoriji FRAGRANCE kipić Nenada Sovilja osvojili su Lancôme i Atelier Rebul, a u kategoriji EXPERIENCE Dr. Vivian Estetic Medicine i Lykke.
Uzvanici su tijekom cijele večeri uživali u mogućnosti da se u posebno uređenim cornerima upoznaju s pomno odabranim proizvodima brendova Chix, Beauty Garden, Dr. Vivian Estetics i Melem.
Grazia nastavlja isticati inovacije na beauty tržištu, a ovogodišnja je dodjela dokazala da je pred nama nova, najnaprednija era industrije.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.