Zadar uskoro postaje modna pozornica kojoj nitko neće moći odoljeti
U Zadarsku županiju uskoro stiže modni događaj koji će pretvoriti jesensku večer u glamurozan spektakl stila i kreativnosti te najavljuje sezonu jesen i zima s novim trendovima i estetikom koje će mnogi poželjeti u svojim ormarima. Modna karavana ponovno dolazi u Zadar Cruise Port koji se za tu priliku uređuje u ekskluzivni prostorni okvir, a sve se odvija 4. studenoga 2025. kada će publika moći uživati u revijama vodećih dizajnera iz Hrvatske i regije te doživjeti atmosferu modnoga druženja na razini velikih svjetskih događanja.
Ovaj prestižni projekt okuplja snažna imena modne industrije koja već godinama oblikuju regionalnu scenu i stvaraju modne iskorake zbog kojih publika s nestrpljenjem iščekuje njihove kolekcije. Organizatori naglašavaju da je projekt u kratkom vremenu postao prepoznat kao relevantna modna platforma te ističu važnost okupljanja kreativnih autora koji u Zadru dobivaju prostor za svoje modne priče. Projekt se razvija kao dinamična i suvremena inicijativa koja povezuje dizajn, umjetnost, industriju i publiku te daje važan doprinos kulturnom životu regije.
Zadar Cruise Port ove godine postaje pozornica na kojoj će se predstaviti kolekcije dizajnera koji definiraju estetiku nove sezone. Publika će moći vidjeti romantične krojeve, snažne siluete i statement detalje koji se ističu kao odgovor na suvremeni modni trenutak te istraživati modne ideje koje donose ELFS, Katarina Mamić, Jet Lag by Jasmina Arnautović, ARILEO, Manana Bogachevska, DeLight, Igor Todorović, Martina Herak, Marina Design i Optika Visus. Interes publike za ulaznicama je velik i najavljuje večer koja će ujediniti modu, ljepotu i luksuz te istaknuti koliko je Zadar željan modnih događanja ovoga formata.
Ovalna scenografija Zadar Cruise Porta već je poslužila kao inspirativna kulisa za modnu kampanju koja je snimljena nedavno i najavljuje estetiku cijelog projekta te prikazuje eleganciju, suvremenost i kreativnost koje MODERNA promiče. Kampanja je predstavljena kroz fotografije i video materijale u kojima je fokus na sofisticiranom stylingu te urbanom ozračju mora i arhitekture koje oblikuju identitet grada. Vizualni tim pažljivo je spojio frizure, make up i dizajnerske komade u skladnu modnu priču koja dočarava duh sezone te gradi uzbuđenje oko nadolazeće večeri.
Pedesetak modela prošetat će pistom i predstaviti kolekcije koje će privući pozornost svojom produkcijom i dojmljivim koreografijama te stvoriti atmosferu modnog doživljaja koja ostaje zapamćena u trenucima i fotografijama. Publika očekuje spoj estetike, glamura i snažnih kreativnih poruka koje moda prenosi kroz interpretaciju trendova i osobnog izraza.
Ovaj događaj još jednom potvrđuje snagu hrvatske modne scene i pokazuje da moda nije samo odjeća nego način komuniciranja s publikom i stvaranja zajedničke emocije kroz dizajn, estetiku i vizualnu priču. Zadar će na jednu večer postati mjesto susreta mode i publike koja cijeni kreativnost te s uzbuđenjem očekuje trenutak kada će svjetla piste zasjati i predstaviti ono najsuvremenije što nadolazeća sezona donosi.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.