Moda i dob: Kako razviti svoj stil kroz godine bez gubitka osobnosti
U svijetu mode, gdje se trendovi izmjenjuju gotovo svakodnevno, postoji nešto trajno i nepromjenjivo – osobni stil, taj jedinstveni izraz identiteta koji s vremenom evoluira, ali ne gubi svoj temeljni karakter.
Ono što muškarca čini doista stilski osviještenim nije slijepo praćenje trendova, nego sposobnost da svaki odjevni komad, svaka nijansa i svaki detalj reflektiraju njegovu osobnost, dok istovremeno odražavaju životnu fazu u kojoj se nalazi. Kako godine prolaze, tijelo, stav i svakodnevne obveze mijenjaju način na koji biramo odjeću, ali pravi stil nikada ne mora nestati – on se samo prilagođava, postaje zreliji i sofisticiraniji, a opet prepoznatljivo naš.
Dvadesete: Istraživanje, eksperimentiranje i energija boja
U dvadesetima, stil je najčešće dinamičan i eksperimentalni, a boje igraju ključnu ulogu u izražavanju identiteta. Svijetloplava može odražavati lakoću i prijateljsku pristupačnost, dok svijetlosiva daje suptilnu eleganciju, dopuštajući muškarcu da istražuje kombinacije s intenzivnijim akcentima poput bogate bordo ili tamnozelene. Pastelne nijanse lavande i puderasto ružičaste unose dozu hrabrosti u casual outfite, dok klasična crna ili tamnoplava služi kao balans i okvir za odvažnije komade. Ovo je doba kada se mogu nositi moderni krojevi oversized majica ili blazeri u svijetlim tonovima koji ističu mladalačku energiju i otvorenost prema eksperimentiranju.
Tridesete: Profesionalizam s osobnim pečatom
Ulaskom u tridesete dolazi prirodna potreba za ozbiljnošću, ali to ne znači odustajanje od boja i karaktera. Tamnoplava i antracit siva postaju osnova poslovnog izgleda, ali i dalje je moguće dodati osobni pečat kroz detalje – lagani džemper u svijetloplavoj ili mint zelenoj, košulja u puderasto ružičastoj unosi dašak svježine, ili dodaci poput kravate u lavanda tonovima koji odaju sofisticiran, ali nenametljiv karakter. U ovoj fazi materijali postaju važni: lan, pamuk i svila kombiniraju se s krojevima koji prate linije tijela, naglašavajući eleganciju bez pretrpavanja outfita bojom.
Četrdesete: Stabilnost, elegancija i suptilna moć boje
Četrdesete su vrijeme samopouzdanja i zrelosti. Stil postaje sofisticiraniji, ali ne i monoton. Tamnoplava, zemljani tonovi poput smeđe i bež, te duboki bordo naglašavaju ozbiljnost, dok svijetloplava i lavanda mogu funkcionirati kao nenametljivi detalji koji osvježavaju svakodnevni izgled. Svaki komad odjeće – dobro krojen sako, elegantne košulje i kvalitetne hlače – komunicira iskustvo i stilsku promišljenost. Dodaci poput satova s tamnosmeđim remenom ili kožnatih cipela u bež i konjak tonovima iz Massimo Dutti ili Tommy Hilfiger kolekcije upotpunjuje outfit i daju mu završnu notu.
Pedesete i nakon njih: Minimalizam i udobnost u skladu s karakterom
Kako dolazimo do pedesetih i šezdesetih, odabir boja postaje mirniji, ali i dalje izražajan. Zemljani tonovi poput tamnozelene, kamel i smeđe odaju stabilnost, dok puderasto ružičasta ili svijetloplava daju svježinu i odaju promišljenost u odabiru detalja. Materijali poput vune, pamuka i lana pružaju udobnost i dugovječnost, dok klasični krojevi – dobro krojeni sako, chino hlače i elegantne košulje – jamče besprijekorno sofisticiran izgled. Ključ je u ravnoteži između udobnosti i vizualnog dojma; odjevni komadi trebaju komunicirati samopouzdanje bez pretrpanosti detaljima ili bojama.
Boje kao osobni potpis u svakoj fazi
Prava čar boja leži u njihovoj sposobnosti da izraze osobnost muškarca tijekom godina. Svijetloplava i lavanda donose nježnost i svježinu, bordo i tamnoplava zadržavaju ozbiljnost i autoritet, dok puderasto ružičasta i mint zelena ističu hrabrost i individualnost. Zemljani tonovi poput smeđe, kamel i tamnozelene stvaraju osjećaj stabilnosti i sigurnosti, a crna i antracit služe kao vječni okvir koji balansira sve druge nijanse. Kombinacija ovih boja, usklađena s materijalima, krojevima i dodacima, čini da svaki muškarac, bez obzira na godine, ostane vjeran sebi i svom stilu.
Moda i dob nisu neprijatelji – oni su saveznici u oblikovanju osobnog izraza i stila koji odražava iskustvo, samopouzdanje i karakter. Svaka faza života donosi drugačiju interpretaciju boja, krojeva i materijala, ali srž stila ostaje ista: autentičnost i sposobnost da odjeću nosimo s lakoćom i sigurnošću. Pravilno kombinirane nijanse – od pastelnih, svježih tonova do zemljanih i dubokih nijansi – omogućuju muškarcu da kroz godine razvija svoj stil bez gubitka osobnog pečata, stvarajući outfit koji je uvijek sofisticiran, relevantan i potpuno njegov.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.