More, sunce, toplije temperature, odmori iz snova i ljetna modna izdanja – zvuči savršeno. Vrijeme proslava, nezaboravnih izlazaka, koncerata i druženja u omiljenim restoranima, u punom su jeku, a kako bi na svim važnim događajima svaka žena izgledala samouvjereno i privlačno, i ove ljetne sezone za to se pobrinuo brend DeLight koji iz godine u godinu broji sve više obožavateljica koje ne mogu zamisliti svoje odmore, a isto tako ni kofere bez barem jednog DeLight komada koji će im uvijek sjajno pristajati.
Nova kolekcija Delight savršena je za ljeto
Ljeto u punom smislu te riječi idealno su utjelovile dvije modne ikone, koje su obilježile hrvatsku modnu scenu, a sam rezultat tog istog utjelovljenja je nova te itekako privlačna kampanja domaćeg brenda. Fatalne Splićanke, Iris Rajčić Livaja i Ana Gruica Uglešić, svojim izgledom plijene pozornost gdje god se pojave, a njihov nevjerojatan žar, veselje i lakoća, preplavili su snimanje kampanje.
„I Iris i ja Ivana poznajemo još od ranih manekenskih dana i jako nam je drago što nam je predložio ovo ljetno snimanje svoje kampanje. Danas smo obje fokusirane na neke druge segmente života, ali prilika poput ove se ne propušta. Na samom snimanju smo se odlično zabavile i ono što je najvažnije, surađivale s vrhunskim timom te se osjećale i više nego ugodno. Baš je bilo lijepo vratiti se u ta stara dobra vremena. DeLight je izrastao u luksuzan brend, finih materijala i jednostavnih linija, tako da je pravo zadovoljstvo biti dio ove modne priče” – dodaje Ana Gruica Uglešić.
Ivan Friščić i Delight ponovno oduševljavaju
Sve kreacije poznatog dizajnera Ivana Friščića, odišu nevjerojatnom pažnjom koja je posvećena detaljima. Idealna kombinacija klasičnih elemenata i suvremenih akcenata, zajedno čine savršenu kombinaciju u kojoj glavnu ulogu igraju uvijek vrhunske prirodne tkanine. Kada se najfiniji materijali majstorske izrade susretnu s predivnim ženama, stvara se sinergija suvremenih trendova i odjevnih komada koji se prenose s generacije na generaciju.
„Ova kampanja je rezultat naše predanosti stvaranju izuzetnih komada koji ističu ljepotu žene i traju kroz vrijeme. Ponosan sam što smo postigli tu beskompromisnu razinu kvalitete i stila. Koncept koji gajimo, koncept tihog luksuza, postao je prepoznat diljem zemlje, ali i regije. Seksipilnijom kampanjom projicirali smo da naši komadi (čak i oni klasični i zatvoreni) mogu prštati zavodljivošću. Ovom kolekcijom slavimo jedinstvenu vezu žene i njezinog odijevanja, naglašavajući da prava elegancija dolazi iznutra, a odjeća je samo produžetak njene ljepote i samopouzdanja“ – zaključuje Ivan, dizajner i vlasnik brenda, koji je već stekao i nadimak sinonima za bezvremensku eleganciju među brojnim Hrvaticama.
DeLightMatea Smolčić Senčar
U kampanji zgodne Splićanke otkrivaju svoju unutarnju snagu i samopouzdanje kroz odjevne kombinacije koje ističu njihovu ženstvenost i eleganciju, a koje su se savršeno uklopile u eksterijer hotela Amphora u Splitu. Fotografije koje je zabilježila Matea Smolčić Senčar otkrivaju moć i samopouzdanje Splićanki dok nose Delight komade. Svaki kadar pažljivo je kreiran kako bi istaknuo eleganciju, ženstvenost ali ujedno i seksepil svakog odjevnog komada. Eleganciju i luksuz kolekcije te ljepotu prijateljica i kuma, Iris i Ane, dodatno je naglasio zavodljiv koncept i styling koji potpisuju Marko Plukavec i Slađana Divjak, make up Petre Sever te frizure Ante Gele iz splitskog salona Gelo, a za obradu samih fotografija zaslužna je Marija Matijašec (Iron-i-ja).
Iris Rajčić Livaja i Ana Gruica Uglešić dokazuju da strast prema modi nikada ne blijedi, već naprotiv, samo jača s vremenom. Nova Delight kampanja ističe njihovu trajnu relevantnost i pokazuje da su i danas inspiracija i uzor mnogima u modnoj industriji.. Njihovo iskustvo, svestranost i taj poseban ‘faktor X’ čine ih savršenim ambasadoricama Delight brenda.
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.
Ako postoji modni dodatak koji ne izlazi iz mode, koji podiže svaku kombinaciju i istovremeno govori o ukusu, samopouzdanju i stilu – to je dobra torba. A kada torba dolazi iz radionice MONE, omiljene regionalne modne kuće s tradicijom u kvaliteti i estetici, znamo da nas očekuje nešto posebno.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.
Postoje mjesta na kojima film nije samo projekcija na platnu, već gotovo mitsko iskustvo koje se urezuje u pamćenje svim osjetilima. Motovun je jedno od takvih mjesta. Kad padne noć, a zidine tog istarskog gradića utihnu pod ljetnim nebom, započne čarolija — filmska, emotivna, gotovo svemirska. Ljetno kino u Motovunu, koje se ovog srpnja vraća nakon prošlogodišnje premijere, više je od običnog kulturnog događaja. To je hommage vremenu, prostoru i svima nama koji u kinu ne tražimo samo priču, nego i mjesto pripadanja.
Ako ste ovog ljeta tražili savršen bijeg – onaj koji uključuje more, glazbu, umjetnost i ekipu koju nećete zaboraviti – imamo savršen prijedlog. Festival Graffiti na Gradele vraća se u Bol na Braču od 23. do 27. srpnja, i to u svom četrnaestom, dosad najjačem izdanju. Pet dana ispunjenih bojama, beatovima i beskonačnim vibrama pod bolskim suncem – ovo nije običan festival, ovo je zajednica. Pokret. Doživljaj.