Hippy Garden: Prirodnost kao jedinstven potpis raznolikosti
"Smatramo da svatko od nas može činiti promjenu na način koji je kompatibilan s njegovim poslovanjem, pa smo mi upravo kroz kampanju za novu kolekciju učinili upravo to.”, ističu iz Hippy Gardena.
U ninskim Sabunikama snimljena je nova kampanja jednog od najdugovječnijih brendova domaćeg tržišta Hippy Gardena kojom posvetu daju autentičnoj ljepoti mladih djevojaka.
Hippy Garden predstavlja održivu, razigranu modu
“U vremenu kada su mlada lica više no ikada izložena procjenjivanju i samokritici koju uzrokuju nestvarni ideali društvenih mreža, odlučili smo primjerom pokazati da je lijepo prirodno, bez šminke i pokazati djevojkama da budu prirodne jer su takve savršene i dovoljne. Trendovima koji ne idu u korist mladim osobama koje svoj karakter i psihu tek izgrađuju, odlučili smo stati na kraj pokazavši što je stvarnost, koliko ljepote ima u njoj.
Smatramo da svatko od nas može činiti promjenu na način koji je kompatibilan s njegovim poslovanjem, pa smo mi upravo kroz kampanju za novu kolekciju učinili upravo to.”, ističu iz Hippy Gardena.
Đurđica Vorkapić kroz novu Hippy Garden kolekciju priča atraktivnu modnu priču
Nije nepoznanica da je Đurđica Vorkapić, dizajnerica koja stoji iza Hippy Gardena, ona koja voli kroz kampanje ispričati priču te tako dati, uz modni, i jedan životni pečat društvu. Upravo je to sagledavanje života šire od predstavljanja nove kolekcije, ispričano upravo ovim izričajem koji osigurava prepoznatljivost brenda i njeguje lojalne klijentice već godinama. Kampanju je snimio renomirani fotograf Šime Eškinja, dok je model predivna Indi Šimleša.
Hippy GardenŠIME EŠKINJA
Moda koja je održiva, domaći proizvod, estetika ženstvenosti koja prati senzualne pokrete ali je isto tako inspirirana prirodom, u ovoj kolekciji sjedinjuje te nježne no ujedno i grube elemente. Svila i lanci, čipka i monokromatski materijali, lepršavo uz definirani kroj, spojevi su koji čine savršeno uparene raznolikosti.
Nije li to poanta kreacije, da se razlike sjedine u sliku koja pulsira životom.
Novu kolekciju možete potražiti na prodajnom mjestu u Masarykovoj 5 ili putem web shopa.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
U svijetu gdje glamur susreće nostalgiju, a cipele Manolo Blahnik simbolizuju čitave životne filozofije, vijest o naglom otkazivanju serije And Just Like That pala je poput modne katastrofe — tiho, ali razorno. Sarah Jessica Parker, ikona stila i srce univerzuma Sex and the City, nije krila svoje razočaranje — i s pravom.