Hippy Garden: Prirodnost kao jedinstven potpis raznolikosti
"Smatramo da svatko od nas može činiti promjenu na način koji je kompatibilan s njegovim poslovanjem, pa smo mi upravo kroz kampanju za novu kolekciju učinili upravo to.”, ističu iz Hippy Gardena.
U ninskim Sabunikama snimljena je nova kampanja jednog od najdugovječnijih brendova domaćeg tržišta Hippy Gardena kojom posvetu daju autentičnoj ljepoti mladih djevojaka.
Hippy Garden predstavlja održivu, razigranu modu
“U vremenu kada su mlada lica više no ikada izložena procjenjivanju i samokritici koju uzrokuju nestvarni ideali društvenih mreža, odlučili smo primjerom pokazati da je lijepo prirodno, bez šminke i pokazati djevojkama da budu prirodne jer su takve savršene i dovoljne. Trendovima koji ne idu u korist mladim osobama koje svoj karakter i psihu tek izgrađuju, odlučili smo stati na kraj pokazavši što je stvarnost, koliko ljepote ima u njoj.
Smatramo da svatko od nas može činiti promjenu na način koji je kompatibilan s njegovim poslovanjem, pa smo mi upravo kroz kampanju za novu kolekciju učinili upravo to.”, ističu iz Hippy Gardena.
Đurđica Vorkapić kroz novu Hippy Garden kolekciju priča atraktivnu modnu priču
Nije nepoznanica da je Đurđica Vorkapić, dizajnerica koja stoji iza Hippy Gardena, ona koja voli kroz kampanje ispričati priču te tako dati, uz modni, i jedan životni pečat društvu. Upravo je to sagledavanje života šire od predstavljanja nove kolekcije, ispričano upravo ovim izričajem koji osigurava prepoznatljivost brenda i njeguje lojalne klijentice već godinama. Kampanju je snimio renomirani fotograf Šime Eškinja, dok je model predivna Indi Šimleša.
Hippy GardenŠIME EŠKINJA
Moda koja je održiva, domaći proizvod, estetika ženstvenosti koja prati senzualne pokrete ali je isto tako inspirirana prirodom, u ovoj kolekciji sjedinjuje te nježne no ujedno i grube elemente. Svila i lanci, čipka i monokromatski materijali, lepršavo uz definirani kroj, spojevi su koji čine savršeno uparene raznolikosti.
Nije li to poanta kreacije, da se razlike sjedine u sliku koja pulsira životom.
Novu kolekciju možete potražiti na prodajnom mjestu u Masarykovoj 5 ili putem web shopa.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.