Kupovina najlonki često zna biti pravi mali izazov – osobito u trenucima kad u posljednji tren shvatimo da je naš ‘provjereni‘ par dobio rupicu. U žurbi posegnemo za prvim koje ugledamo, a tek kod kuće otkrijemo da su preuske u struku, prekratkih nogavica, pogrešne nijanse ili, još gore, da su se poderale već pri prvom odijevanju. Zvuči poznato? Da, dogodilo se svima nama.
Zaključujemo – pronalazak kvalitetnih najlonki kompliciraniji je nego što se čini. Ipak, one su neizostavan modni dodatak, osobito s dolaskom hladnijih dana. Kako odabrati pravi model? Donosimo nekoliko praktičnih trikova koji će vam pomoći da uvijek pogodite pravi par.
Ne vjerujte etiketi ‘one size fits all’
Ako na pakiranju piše ‘jedna veličina za sve‘ – vjerojatno neće savršeno odgovarati. Dobre najlonke trebale bi prianjati uz kožu i pratiti svaki pokret, a to je moguće samo ako birate veličinu prema tablici. Ako ste između brojeva, uvijek uzmite veći – premale najlonke ne samo da su neudobne nego i brzo pucaju.
Obratite pažnju na materijal
Najbolje najlonke izrađene su od mješavine najlona i elastana – što više elastana, to bolje prianjanje i manja šansa da se poderu. Izbjegavajte modele s puno poliestera jer su manje prozračni i skloniji statičkom elektricitetu.
Birajte prema oznaci DEN
Oznaka DEN otkriva gustoću vlakana – odnosno koliko su najlonke tanke, čvrste i neprozirne:
5-15 DEN – vrlo tanke, gotovo nevidljive, savršene za svečane prilike (ali i najosjetljivije).
20-40 DEN – univerzalne i elegantne, dobre za svaki dan.
60+ DEN – neprozirne, tople i izdržljive, idealne za jesen i zimu.
Općenito pravilo: što je veći broj to su najlonke čvršće i dugotrajnije.
Bez obzira na to nosite li ih uz poslovnu suknju, mini haljinu ili ispod čizama, pravo je vrijeme da pronađete par koji će izdržati više od jednog izlaska. Jer kad pronađete one savršene – vjerujte, nećete ih lako pustiti iz ruku (ni s nogu).
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.