Mario Mandarić iznenadio priznajem: ‘Sve manje se vidim u kuhinji…’
U kampanji za novu Xiaomi 15T seriju, čiji je slogan “Detalji koji čine razliku”, a koja donosi prvi 5× periskopski telefoto zoom u T seriji, pojavio se Mario Mandarić, jedan od najpoznatijih chefova domaće scene. Njegova predanost detaljima kojima u kuhinji stvara vrhunska jela, savršeno oslikava filozofiju Xiaomi 15T Pro serije jer su upravo detalji ti koji oblikuju iskustva za pamćenje.
Od kuhinje do kokpita – najkraći je opis Maria Mandarića. Naime, ovaj svestrani domaći chef već godinama uspješno spaja sofisticiranost fine dininga i šarm bistroa, strogu disciplinu visoke kuhinje i ležernost obiteljskog života, a sada je na korak i do ostvarenja dječačkog sna – onog o tome da postane pilot.
Novo poglavlje
Nakon otvaranja Bistroa 96 u Zagrebu, Mandarić je s partnerima, braćom Nikolom i Oliverom Ljubojević, preselio ideju pristupačne francuske kuhinje i na more. Rovinj je u svibnju dobio novu gastronomsku adresu gdje se francuska klasika poput souffléa, tartara, coq au vina i juhe od luka susreće s lokalnim istarskim namirnicama. Osim novih poglavlja u karijeri, Mandarić je ove godine imao priliku uživati i u dalekim putovanjima – s prestižnog natjecanja „Chef of the World“ u Kini vratio se s zlatnim peharom za svoj crni rižoto, kojim je još ranije osvojio azijsku publiku dok je imao restoran na Tajlandu.
Od chefa do pilota
Iako je kuhanje njegova strast i profesija, Mandarić već tri godine pohađa i pilotsku školu. Za dvadesetak dana očekuje pilotsku dozvolu pa u (polu)šali kaže da razmišlja o promjeni karijere jer letenje je njegov dječački san.
„Sve više se vidim u letenju, a manje u kuhanju, iako kuhanje obožavam. To je moj bijeg i inspiracija, ali san o tome da postanem pilot nikad nije nestao.“
Obitelj na prvom mjestu
Iza novih poslovnih projekata i strastvenih hobija poput letenja, stoje i sasvim jednostavni obiteljski trenuci pa tako Mario sa suprugom Mateom i kćerkicom Miom najviše danas ipak najviše uživa u obiteljskom životu, gdje je, prije svega, samo tata.
U kampanji za Xiaomi 15T seriju
Klasičnu radnu večer u kuhinji Noela zabilježila je fotografkinja Matea Leškoristeći Xiaomi 15T Pro s Leica objektivima i 5× telefoto zoomom, hvatajući emociju u savršenom kadru.
„Detalji koji čine razliku“ nisu samo slogan – zahvaljujući 5× Leica telefoto objektivu, uspjele su se zabilježiti i najsuptilnije emocije i izrazi lica u trenutku stvaranja jela visoke moderne kuhinje.
Xiaomi 15T Pro nije samo telefon, to je uređaj koji spaja stil i snagu i donosi profesionalnu razinu mobilne fotografije.
Profinjeni dizajn, vrhunske Leica kamere i baterija koja prati tempo užurbanog dana čine ga pouzdanim suputnikom. Sa zoomom koji otkriva najsitnije detalje i zaslonom koji svaku sliku pretvara u doživljaj, Xiaomi 15T Pro postaje produžetak kreativnosti i alat koji svaki trenutak pretvara u umjetnost.
Do kraja listopada, uz kupnju bilo kojeg uređaja iz Xiaomi 15T serije, na poklon dolazi robotski usisavač Xiaomi S40C – jer prava snaga detalja krije se i u svakodnevnim trenucima.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.