Zagrebački asfalt kao modna pista: Lokomotiva otkriva komade koji će obilježiti kraj ljeta
Dok se posljednji topli dani ljeta stapaju s prvim notama jeseni, Lokomotiva predstavlja svoju novu Pre-Fall 25 kolekciju – raskošnu, razigranu i nepogrešivo ženstvenu. Snimana na vrelom zagrebačkom asfaltu tijekom sparnog ljetnog popodneva, kampanja je pod objektivom Franje Matkovića pretvorena u urbani modni manifest. Pred kamerom su Andrea i Lana prošetale ključne komade koji na najbolji način dočaravaju sve ono što Lokomotiva jest: igra volumena, dinamika detalja i bezvremenska estetika.
Ova kolekcija donosi baš sve što vam treba za razdoblje indian summer – od lepršavih haljina koje će zasjati na posebnim događajima, do svakodnevnih komada idealnih za povratak u rutinu i prve jesenske dane. Svila, lan, taft, til i čipka glavni su materijali koji prate tijelo bez ograničenja, dok paleta boja – od klasične crne i bijele, preko puderasto roze i zelene, do nježnih pastela – unosi lakoću i profinjenost u svaki trenutak dana.
Svaka žena u ovoj kolekciji može pronaći svoju priču: oversized lanena košulja-haljina za dnevni chic, svilena crna haljina s volanima od čipke za večernju eleganciju, ili pak statement bomber jakna i cropped blejzer za one odvažne, urbane trenutke. Kolekcija je spoj luksuza i jednostavnosti – nježna, a moćna; klasična, a opet potpuno neočekivana.
Traperice po mjeri i dalje ostaju Lokomotivin potpis, dok asimetrična suknja od roze čipke savršeno balansira romantiku i suptilni grunge. Novitet kolekcije – oversized bijeli T-shirt s jastučićima – dokazuje da čak i najklasičniji komad može postati fashion statement.
Make-up u kampanji potpisuje Kristina Hošnjak (Aoma Make Up Academy), čiji je rad dodatno naglasio prozračnost i moć svakog looka.
Kolekciju možete razgledati na Lokomotivinom webu, na Instagram profilu @lokomotivabylana, ili osobno u Lokomotivinom atelieru na adresi A. Bauera 22 u Zagrebu.
Pre-Fall 25 kolekcija nije samo modna priča – ona je poziv da u prijelaznom razdoblju budete smjeli, ženstveni i svoji. Lokomotiva je ponovno uspjela stvoriti garderobu u kojoj ćete jednako uživati u svakodnevnim trenucima i posebnim prigodama.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.