Bikini fotografije Sonje Kovač podsjetile su nas da potražimo jedan ključni komad
Jeste li već pronašli idealan šešir za godišnji odmor? Ako niste - što čekate?
23 lipnja 2023
INSTGARAM: @SONJAKOVAC
23 lipnja 202313:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
I dok temperature nemilosrdno rastu, a mi brojimo sitno do godišnjeg odmora, stalno razmišljamo o svemu što nam je potrebno kako bi na more stigli sa stilom. Uz kupaći kostim i kaftan ili pareo, tu su sandale i ljetne haljinice u kojima je lako izgledati dotjerano i na vrućinama, a ne smijemo zaboraviti ni kremu s visokim zaštitnim faktorom koja će nas braniti od štetnih sunčevih zraka. Bikini fotografije Sonje Kovač podsjetile su nas da je vrijeme da se bacimo u potragu za još jednim bezvremenskim komadom, kojeg se najčešće sjetimo tek kad stignemo na plažu.
Kako su nas bikini fotografije Sonje Kovač inspirirale da potražimo retro šešir?
Bikini fotografije Sonje Kovač prava su inspiracija kad je potraga za savršenim kupaćim kostimom u pitanju, no na njima se nalaze i modni detalji koje ne treba zapostaviti, poput fantastičnog slamnatog šešira koji je na ovakvim vrućinama itekako potreban.
Slamnati šešir apsolutni je must have za ljeto
Ove godine u modi su raznorazna pokrivala za glavu, od bucket šešira do šilterica od kepera, no glamurozni šešir od slame, koji su obožavale i glumice zlatnog doba Hollywooda zaista ništa ne može zamijeniti. Lagan je na glavi i ne pridonosi dodatnom znojenju, a pri tom daje raskošni hlad licu te ga čuva od sunca i prijevremenog starenja kože.
Slamnate šešire ove ćete godine lako pronaći u brojnim high street trgovinama, a ako svoj primjerak želite personalizirati, javite se osnivačima brenda Shiny Stuff Dizajn, koji vam mogu staviti inicijale ili ime na šešir, ceker za plažu ili kozmetičku torbicu.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.