Velika nam je čast što možemo objaviti da se prvo izdanje magazina Marie Claire Hrvatska sa slavnom francuskom licencom od sada može pronaći na kioscima diljem Hrvatske!
Prvi broj pripremali smo s puno pažnje i ljubavi, u želji da spojimo ono najbolje od dva svijeta – uživanje u luksuzu i svim lijepim stvarima koje život donosi s razgovorom i razmišljanju i gorućim temama kojima je uistinu bitno pogledati u oči.
Zvijezda naše prve naslovnice je jedna i jedina Nina Badrić
Prvu naslovnicu magazina Marie Claire Hrvatska krasi Nina Badrić, legendarna hrvatska pjevačica koja je raskošni editorijal snimila u predivnom resortu Isabella Valmar na otoku Sveti Nikola preko puta Poreča te u iskrenom intervjuu otvorila srce i otkrila brojne zanimljivosti koje mnogi čitatelji možda još nisu znali.
“Kad sam prolazila kroz neke teške stvari, nazvala bih mamu plačući, na što bi ona rekla: “Nisam te rodila da se predaš. Obriši suze i guraj hrabro dalje!”. Pripremila me, ni ne znajući, za ovaj posao, a iznad svega za život. Postala sam velik borac i ostala čvrsto na zemlji, i to upravo zahvaljujući njoj”, otkrila nam je Nina Badrić.
Kako će izgledati poslovi budućnosti i kako ćemo djecu odmaknuti od ekrana?
Uz fantastične lifestyle i modne editorijale i priloge dotičemo se i aktualnih tema poput poslova u (ne tako dalekoj) budućnosti, o čemu za Marie Claire Hrvatska govori Daniel Ackermann, raspravljamo treba li se bojati umjetne inteligencije s redateljem i AI umjetnikom Philatzom te govorimo o stanju na tržištu nekretnina s Dubravkom Ranilovićem i postavljamo pitanje – hoćemo li i možemo li djecu koja beskrajne sate provode pred ekranima vratiti na igrališta?
Ana Blanquart razgovarala je s Natali Sarkozy, snahom bivšeg francuskog predsjednika koja ima hrvatske korijene, a Petra Rožman dotaknula se biohackinga, o kojem se ovih dana mnogo govori.
Otputujte s nama na Bali, u Oman i posjetite kuću Saše Šekoranje u Istri
Josipa Uzelac svojim vas čarobnim fotografijama vodi na Bali, a u jednom od najljepših priloga, koji ćete sigurno više puta s čežnjom pregledati, naš slavni umjetnik i cvjećar Saša Šekoranja vodi vas u svoju kuću u Istri.
Kolumne slavnih Hrvatica i Hrvata obilježit će naš prvi broj
U prvom broju magazina Marie Claire Hrvatska možete čitati kolumne Aleksandre Dojčinović, Mirne Zidarić i Kristijana Iličića doznati kako Adriana-Ćaleta Car uspoređuje život u Francuskoj sa životom u Hrvatskoj, pogledati koje je ljetne frizure celebrity frizer Roman Milašinović odabrao za Domenicu, Tinu Walme i Meri Goldašić te zaroniti u modni dossier kuće Miu Miu koja već godinama diktira trendove.
Zašto smo opsjednuti horoskopom, koji su ljetni favoriti pjevačice Miach, pretvaramo li se kad tad svi u svoje majke i što se sve još krije na stranicama našeg prvog broj koji će vam, nadamo se, uljepšati ljeto, doznajte nakon kratke šetnje do kioska.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.