Kada moda postane povratak sebi – Upoznajte Mirnu i njezinu kolekciju Rebirth
U moru brendova i brze mode, gdje svaki komad često izgleda kao da je nastao pod pritiskom trendova i brojki, na scenu dolazi nešto posve drugačije. Mirna nije samo ime – to je stanje duha, oda sporosti, ljepoti i ženstvenosti utkanoj u svaki šav. Ovo nije konfekcija, ovo su haljine za žene koje znaju što žele, ali najvažnije – ne pristaju na manje.
Nova kolekcija “REBIRTH” unutar serije “Chapters of Bloom” nije samo modni izbor. To je priča o povratku sebi, o izlasku iz tame kroz svjetlost i slobodu. Svaki komad ručno je bojen prirodnim tehnikama u zagrebačkom ateljeu, s pažnjom na svaki detalj i održivu proizvodnju. Ovdje ne postoji žurba, postoje samo svilene linije koje teku, skrivaju i otkrivaju kao žena koja poznaje svoju snagu i biranje trenutka.
Paleta boja podsjeća na Jadransko more i mirne livade – školjkasto bijela, nježne modre i livadne nijanse koje odražavaju tišinu i dubinu. Materijali? Svila i reciklirani luksuz, kao podsjetnik da elegancija može biti održiva i bez kompromisa.
Daleko od buke, u prostoru obavijenom mirisom lavande, uz zvukove prirode i pažljivo odabrano društvo, kolekcija je predstavljena kao osobni ritual. Svaki komad pričao je svoju priču – priču o preobrazbi i snazi žene. Ovdje nije bilo modne piste, već intimnih razgovora, dodira tkanina i pogleda koji govore više od riječi.
Uz osvježavajuće napitke domaćih proizvođača, nadrealne cvjetne aranžmane i organsku keramiku, atmosfera je bila poput sanjive bajke koja poziva na usporavanje i povezivanje sa sobom.
Osnivačica brenda poručuje: “Ne stvaram samo haljine, stvaram trenutke u kojima se žena osjeća viđenom.” I doista, svaka haljina iz “REBIRTH” kolekcije nudi upravo to – prostor slobode, nježnosti i neupitne snage. Ako tražite nešto drugačije, nešto što nije samo odjevni predmet nego vaš osobni svijet, Mirna je mjesto za vas. Ovdje se moda ne mjeri trendovima, nego emocijama i značenjem. Dobrodošle ste u svijet Mirne – u svijet preporoda i spokoja.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.