Kada moda postane povratak sebi – Upoznajte Mirnu i njezinu kolekciju Rebirth
U moru brendova i brze mode, gdje svaki komad često izgleda kao da je nastao pod pritiskom trendova i brojki, na scenu dolazi nešto posve drugačije. Mirna nije samo ime – to je stanje duha, oda sporosti, ljepoti i ženstvenosti utkanoj u svaki šav. Ovo nije konfekcija, ovo su haljine za žene koje znaju što žele, ali najvažnije – ne pristaju na manje.
Nova kolekcija “REBIRTH” unutar serije “Chapters of Bloom” nije samo modni izbor. To je priča o povratku sebi, o izlasku iz tame kroz svjetlost i slobodu. Svaki komad ručno je bojen prirodnim tehnikama u zagrebačkom ateljeu, s pažnjom na svaki detalj i održivu proizvodnju. Ovdje ne postoji žurba, postoje samo svilene linije koje teku, skrivaju i otkrivaju kao žena koja poznaje svoju snagu i biranje trenutka.
Paleta boja podsjeća na Jadransko more i mirne livade – školjkasto bijela, nježne modre i livadne nijanse koje odražavaju tišinu i dubinu. Materijali? Svila i reciklirani luksuz, kao podsjetnik da elegancija može biti održiva i bez kompromisa.
Daleko od buke, u prostoru obavijenom mirisom lavande, uz zvukove prirode i pažljivo odabrano društvo, kolekcija je predstavljena kao osobni ritual. Svaki komad pričao je svoju priču – priču o preobrazbi i snazi žene. Ovdje nije bilo modne piste, već intimnih razgovora, dodira tkanina i pogleda koji govore više od riječi.
Uz osvježavajuće napitke domaćih proizvođača, nadrealne cvjetne aranžmane i organsku keramiku, atmosfera je bila poput sanjive bajke koja poziva na usporavanje i povezivanje sa sobom.
Osnivačica brenda poručuje: “Ne stvaram samo haljine, stvaram trenutke u kojima se žena osjeća viđenom.” I doista, svaka haljina iz “REBIRTH” kolekcije nudi upravo to – prostor slobode, nježnosti i neupitne snage. Ako tražite nešto drugačije, nešto što nije samo odjevni predmet nego vaš osobni svijet, Mirna je mjesto za vas. Ovdje se moda ne mjeri trendovima, nego emocijama i značenjem. Dobrodošle ste u svijet Mirne – u svijet preporoda i spokoja.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.