Ovo nisu samo haljine – Robert Sever pokazao što znači nosiva moda
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
U središtu dizajnerskog koncepta nalaze se prirodni materijali – pamuk, lan, svila i viskoza – odabrani zbog svojih funkcionalnih svojstava u ljetnim uvjetima. Prozračne teksture i ugodna struktura tkanina omogućuju jednostavno nošenje u toplijem dijelu godine, bez gubitka vizualne jasnoće i stila.
Kolekcija ne podrazumijeva sezonsko bijeg iz grada – ona je promišljena kao odgovor na ritam svakodnevice u uvjetima visokih temperatura. Odjevni komadi dolaze u širokim siluetama, s mogućnošću prilagodbe u struku, a pažljivo razrađen styling omogućava višeslojnu interpretaciju svakog modela. Vizualna raznolikost postignuta je korištenjem uzoraka koji izlaze izvan očekivanih ljetnih okvira, bez naglašene tematske doslovnosti.
Umjesto klasične modne revije, kolekcija je predstavljena kroz lookbook format. Ovakav pristup omogućava pregledniji uvid u krojeve i materijale te fokus stavlja na samu odjeću, bez dodatne dramaturgije. Fotografije prate minimalistički koncept i funkciju – kolekcija se promatra u svom osnovnom kontekstu: kao garderoba koja se nosi.
Unutar ponude posebno se izdvajaju reinterpretacije nekih od ranijih Severovih modela – poput „Julije“ i „Marije“ – koje su u novoj kolekciji dostupne u osvježenim varijantama boja i materijala. Na taj način brend održava kontinuitet i dosljednost u identitetu, ali ga istovremeno nadopunjuje novim pristupima i siluetama.
Vizualna prezentacija kolekcije uključuje model Anu Stanković, makeup potpisuje Monika Špoljar za Jane Iredale, dok je za produkciju zaslužan Slobodan Velicki. Styling je zaokružen obućom brenda Poche Paris.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.