Vjenčanice koje mijenjaju pravila: Odvažna romantika za mladenke koje znaju što žele
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Iza ove modne bajke stoji Lana Puljić, dizajnerica prepoznatljiva po svom finom balansu između elegancije i odvažnosti. „Godinama sam stvarala unikatne vjenčanice, a sada sam ih odlučila okupiti u kolekciji koja pokazuje kako savršena vjenčanica ne mora imati jedno lice, ni jednu svrhu. Ona je odraz osobnosti – i može biti puno više od haljine za jedan dan,“ kaže Lana.
I doista, Lokomotiva bridal kolekcija sastoji se od 11 pomno osmišljenih modela – raskošnih haljina i sofisticiranih odijela – koji brišu granicu između tradicije i suvremene mode. Svila koja pleše pri svakom koraku, til u slojevima, luksuzna čipka, saten i vuneni štof – svaki materijal pomno je biran da priča svoju priču. Tu su i odvažni elementi poput cut-out detalja, predimenzioniranih rukava, kratkih silueta i bridal odijela koje će obožavati sve one koje žele reći da bez kompromisa.
Ova kolekcija stvorena je za mladenke koje ne traže onu jednu vjenčanicu – nego onu pravu. Onu koja se lako transformira u statement komad i izvan svadbenog dana. Onu koja ne podilazi očekivanjima, nego gradi osobnost.
Za potpuni doživljaj bridal čarolije, tu su i ručno rađeni cvjetni dodaci koje potpisuje floristica Krunoslava Ivanković iz cvjetnog studija Kod neviste. Cvjetna tetovaža, eterični nakit, kaskadni buketi – svaki element u potpunosti prati wearable flowers trend i dodaje dozu sanjivog romantizma svakom looku. „Cvijeće je produžetak mladenkine osobnosti – željela sam da diše zajedno s njom,“ kaže Krunoslava.
Kampanja je vizualno utjelovljena kroz objektiv fotografa Denisa Butorca, uz model Vidu Horvat koja nosi ove vjenčanice s nevjerojatnom lakoćom. Za kosu je zaslužan Ante Pažanin (Studio Te), a make up potpisuje Kristina Hošnjak (Aoma Make up Academy) – svaki detalj pažljivo je režiran kako bi istaknuo ono najvažnije: prirodnu ljepotu žene koja bira biti svoja.
Za sve koji žele doživjeti ovu kolekciju uživo, Lokomotivin atelje na adresi Bauerova 22 u Zagrebu postaje prostor modnog rituala. Haljine se mogu isprobati, prilagoditi, pa i nadopuniti prema individualnim željama. Jer svaki san zaslužuje svoj jedinstveni kroj.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.