Venecija kao modna pozornica: Duchess oduševio kampanjom snimanom ispred Trga svetog Marka i uz Grande Canale
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Snimana na kultnim lokacijama — od Trga svetog Marka do slikovitog Grande Canala — kampanja je prikazala spoj visoke mode i suvremene estetike, stopljene s neponovljivom venecijanskom kulisom.
Posebno za ovu priliku, Duchess je izradio ekskluzivnu kapsulnu kolekciju večernjih haljina, čiji su modeli oduševili profinjenim dizajnom i inovativnim materijalima. Najveću pažnju izazvale su unikatne “mokre haljine” — ručno lijevane kreacije koje ostavljaju dojam skulptura u pokretu. Upravo te haljine savršeno su se uklopile u umjetnički prostor Venecije, osobito ispred suvremene skulpture “Building Bridges” slavnog Lorenza Quinna, čija monumentalna bijela mramorna djela simboliziraju povezivanje i snagu zajedništva.
Kolekcija odiše estetikom ljeta i mora, kroz prugaste svilene teksture, haljine u mornarskim tonovima na preklop, te posebno atraktivne haljine sa šljokičastim ljuskama koje su modelima dale gotovo sirenski izgled. Vizualno dojmljive, fluidne i moćne u pokretu, haljine su izazvale oduševljenje prisutnih i postale prava atrakcija uz venecijanske kanale.
Duchess ostaje vjeran svom prepoznatljivom modnom humoru i kroz novu seriju T-shirt modela s duhovitim porukama koje su osvojile publiku na licu mjesta. Izjave poput:
“I am captain of my boat”,
“Life is short, buy a Frauscher boat”,
“I only talk to boys with a boat”
dodale su kampanji dozu zaigranosti i upečatljiv modni statement koji spaja ironiju, samopouzdanje i suvremeni luksuzni lifestyle.
Uz prepoznatljivu estetiku, snažnu produkciju i hrabar kreativni izričaj, Duchess ovom kampanjom još jednom potvrđuje svoju poziciju brenda koji promišljeno balansira između modne elegancije i suvremenog identiteta – s lakoćom i stilom, čak i na valovima Venecije.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.